Eh sen de bulunduğun yeri yazsan fena olmazmış.
Kötü hava değil kötü ekipman vardır.
1.si Görsel güzellik istiyorsan paraya kıyacaksın yoksa ucuz yollu eski yöntemleri deneyeceksin.
2.si dış tarafa rüzgar geçirmez özellikli kıyafetler, iç tarafa ise teri dışarı atacak cinsten bişeyler giymek gerekiyor genel mantık olarak.
3.sü Deneye deneye buluyorsun
Ya olm inanmiycaksın uzun zamandır bukadar güzel bir özet görmedim şu forumda

Helal :thumleft:
______________________________________________________________________
Biraz açacak olursak konuyu, ilk kademe thermal içlik çok çok aşırı önemli!
Tecrube edilenlerden tavsiye edebileceğim nedir derseniz, ten ile ilk temasta olacak içlik : Millet Thermal Max şiddetle tavsiye edilir.
Üzerine ara katman olarak yine bu markaya başta pek güvenemesemde populer markalara kök söktürüyor : Millet Great Alps Polartec Thermal Pro
Bunlar zaten teri vücuttan ışık hızı ile uzaklaştırıp ısıyı dışarı bırakmıyoır, ilginç yanı fazla ısıyı dengeli bir şekilde bırakıyor vücut ısısı nasıl oluyorsa sabit dolayısıyla üşüme daha burada bitiyor :sunny:
Üzerine korumalı katmanlı motosiklet montu, ilk katman yine polartec oluyor genelde, bunu yer yer havaya göre sökebilirsiniz, Millet 10 basıyor çünkü
Orta katmanda GoreTEX veya Out Dry tarzı birşey olmalı ki vücuttan bukadar uzaklaşan nem tamamen dışarı taşınırken dışardan gelen nem/su/soğuk kesinlikle içeriye alınmasın...
En üst katmanda zaten bildiğimiz gibi, koruma amaçlı, Deri, Kevlar, Cordura v.s v.s...
Ayaklar için de durum aynı, iş aynı kalitede bir çoraptan başlıyor, işin özü fazla ısınıp terlememek, terlediğimiz an zaten titremeye ramak kalmış demektir
Çizme seçimindede montta olduğu gibi su nem soğuk almayacak, nem ve fazla ısı dışarı atılacak, ben outdoor uzun bilekli bot ile kullanıyorum malesef,
bu donanımda motosiklet çizmesini tecrube etmeye niyetlendiklerime maddi gücüm el vermedi
El en büyük problem bence, elcik koruma işin %50 si bence (direk çarpan rüzgarı kesmek),
2.si yukarıdaki özellikleri taşıyan bir eldiven Gore TEX olabilir ve fazla sıkmamasına hatta biraz bol olmasına dikkat edilmeli
İçinede Polartec veya İpek iç eldiven giyilirse değişen dünyaya hoşgeldin oluyor :mrgreen:
Biraz uğraşlı ve hata yapa yapa ilerlenen bir süreç ama bir tutturdummu aboooooooouuuv bir keyifli ki yağmurda karda sürmek
Bu içliklerin ten ile temasta olanları asla sıkı veya az da olsa bol olmamalı, her bölgesi vücut ile tam temasta olmalı, yoksa adam gibi çalışmıyorlar,
bunuda parama yazık olunca anlamıştım, en dikkat edilmesi gereken husus

ale:
Birde şöyle bakın, aldığınızı koruduğunuz sürece ömür boyu kullanılacak ürünler neredeyse, günlük 000000,1 liraya gelir hepsi toplasanız

Düz mantık ama kendimi böyle ikna edebildim ne yapayım :mrgreen:
Başım yana yana elediğim tüm detayları hatırladığım kadarıyla paylaştım, harfiyen uyulduğunda ben halen üşüyorum diyen olursa metabolizmada bir kusur vardır, doktora görünülmeli okadar diyeyim
