kısıtlı parayla en sonunda mondial z-one 150 cc . aldım.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem ucuz olsun hem de şöför mahalli olsun mantığında kıvranırken,mondial 150 cc. lik z-bir'de 10 gün için 800 tl lik indirim yapınca atladım ve 1 tane aldım. Ön amortisörler,ön fren ve arka eşik çatalı sağlam, çok güzel olmuş. Motorun kendisi zongsen ve cbf in motor bloğu ile aynı.Titreşim sıfır, performans(ilk hızlanma hariç) ve yakıt mükemmel.konfor ve yol tutuş konusunda söylenecek bir kusur yok.Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorumları bekliyorum.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanman nasip olur inşallah...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hem ucuz olsun hem de şöför mahalli olsun mantığında kıvranırken,mondial 150 cc. lik z-bir'de 10 gün için 800 tl lik indirim yapınca atladım ve 1 tane aldım. Ön amortisörler,ön fren ve arka eşik çatalı sağlam, çok güzel olmuş. Motorun kendisi zongsen ve cbf in motor bloğu ile aynı.Titreşim sıfır, performans(ilk hızlanma hariç) ve yakıt mükemmel.konfor ve yol tutuş konusunda söylenecek bir kusur yok.Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorumları bekliyorum.
Şöför mahalli nasıl oluyo motosiklette, anlamadım :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deyimin motosikletle ilgisi yok.hem ucuz hem iyi olsun anlamına söylenen bir deyimdir.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hayırlı olsun kazasız belasız güzel seçim. Bakalım cbf bloguyla aynı dedin diye sinirlenenler çıkacak mı :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor bloğu CBF'ye benziyo ama piston pernosu farklı. Bakımlı kullanılırsa çok iş görecek motor.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Hayırlı olsun şekli şemali güzelmiş. Allah tekerine taş değdirmesin. Ha bu arada ekipman varmı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
aslın mondialin motor bloğunu cbf çalmış :)

motorun orjinali zongshen 150 z-one.Muhtemelen cbf de motoru buraya yaptırıyordur.Zira birçok markanın motoru burada yapılıyor. Dünyanın en büyük üreticisi imiş. birçok markaya fason üretim yapıyor.Motosikletleri de güzel. Yaygın olması nedeni ile dünyanın her yerinden parçasına ulaşabiliyorsun.Motor alırken bunlara da dikkat etmek gerek diye düşünüyorum. http://zongshenmotor.com/?q=node/191

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

Hayırlı olsun kazasız belasız güzel seçim. Bakalım cbf bloguyla aynı dedin diye sinirlenenler çıkacak mı :)

sinirlenecek bir şey yok. alır almaz yenişehir den mudanya tirilye yaptım. yolda sıkıştırmadım. 7000-7500 devirlede gittim. 100-110 u rahat görüyor.tahminim rodajdan sonra 8500 çevirirse ( ki rahat çevirecek) 130-140 görecek bana yeterli.yakıt çok çok iyi. ses yok sarsıntı yok 200 km nasıl gittim geldim anlamadı sıfır yorgunluk. Cbf olan arkadaşlara özellikle tavsiye ederim.motorun orjinali: http://zongshenmotor.com/?q=node/191
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst