Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 15 Haz 2013
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem ucuz olsun hem de şöför mahalli olsun mantığında kıvranırken,mondial 150 cc. lik z-bir'de 10 gün için 800 tl lik indirim yapınca atladım ve 1 tane aldım. Ön amortisörler,ön fren ve arka eşik çatalı sağlam, çok güzel olmuş. Motorun kendisi zongsen ve cbf in motor bloğu ile aynı.Titreşim sıfır, performans(ilk hızlanma hariç) ve yakıt mükemmel.konfor ve yol tutuş konusunda söylenecek bir kusur yok.Kullanan yada bilgisi olan arkadaşlardan yorumları bekliyorum.