kışın yatan cublar yaza nasıl hazırlanmalı ?

Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
evet dostlar, kışın fazla binilmeyen, genelde kapı önünde açıkta yatan, egzos borusu yer yer pas tutan motorumu yaza nasıl hazırlamalıyım?
 
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
3
Egzozu sök Zımparala bi bakımını elinle yap sıcak suya koy . 1-2 saat beklesin . Sonra kurula ıslak bi yeri kalmasın . Motorcuya götür Ateşleme sistemini yenilesin . Tıkır tıkır çalışır.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
aslında sorun tek egzos da değil. akü çok zayıflamış, sonra bunu yağ değişimi var, belki bujisi var, hava filtresi var, zincir yağı subap ayarı falan filan derken toptan bi bakımdan bahsediyorum. kaça patlar?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
konu geceli cok olmus ama genede yazayım
yag 15 buji 10 filtre deieşmiyolar temizliyolar zincir bakımı yapılır aku sarja baglarlar 30-40 tl ye 0 motor almıs olursun
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
aslında sorun tek egzos da değil. akü çok zayıflamış, sonra bunu yağ değişimi var, belki bujisi var, hava filtresi var, zincir yağı subap ayarı falan filan derken toptan bi bakımdan bahsediyorum. kaça patlar?

egzoz sorun degıl kardesım. ona takma kafanı. pas sökücü falan halleder görünüşü. aküyse, şarj edilir. bizim serviste biz şarj ediyoruz yerıne takıyoruz şıkır şıkır. bujiyi bilmem de, karbüratördeki benzin zamanla oksitlendigi için benzini ileten yollar kapanır. o yolların acılması lazım o da ince iştir ama zor degil kesinlikle. sibop ayarına gerek olmaz. önceden gerektirmiyoduysa tabi. yani senin yaptıracagın sey, karbüratör temizligi ve ayarı, yag degişimi belki de buji degısecek. bundan fazlası degıl
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar. CUB sahibi olarak yine olayı ucuza kapattık desenize :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hayırlısı be gülüm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst