Kışın İlk Çalıştırma Sorunu & AKÜ Çözümleri...

Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
1
Akü koruma için bir cihaz daha buldum

şöyle bi cihaz var mete abi, otomobiller için fakat belki motor içinde kullanılır, çakmak girişine bu cihazı takınca aküye takviye yapıyor.
http://www.kalemakina.com/urun_detay.php?kimlik=317&marka=2&uruncinsi=72

http://www.kalemakina.com/urun_detay.php?kimlik=321&marka=2&uruncinsi=74


BLACK&DECKER BDV080 KODLU ÜRÜNÜ ARAŞTIRDIM BİRE BİR MOTOSİKLET AKÜLERİNİN BAKIMI İÇİN YAPILMIŞ YAZ BOYU 1-2 AMPERLE ŞARJ EDİYOR DETAYLI TEKNİK ÖZELLİKLER SİTEDE VAR.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi günler arkadaşlar

benim motorda ilk zamanlarda yapıyodu basmıyodu ama elden jikle olayı işi çözüyo
şimdi bi kere cevirsin akü yetiyo - 10 derecede tak çalışıyo ama üzmemek için aküyü ben ayak marşıyla 3 - 5 kere pompalıyorum zaten yağ donduğu için çalışmıyo makine

çakmak girişi olayına gelince bizim köyde her motorcu yaptırmış çakmak bi de arka ayakçıklara şişe acacağı kaynatıyolar :):queen: anladınız siz onu

motor dışarda kalıyosa iş kötü ben battaniyeyle sarıyom dışarda kalacak oldumu brandayıda çekiyom

ev cereyanı ile akü şarj eden alet var bende 2 saatte dolduruyor araba aküsünü
seyyar cekip hiç aküyü sökmeden (kutup başlarını kurtarıp) şarj ediyoruz böyle bi çözüm olabilir

selam ve saygılarla...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun diyekk o zaman hemşoo:rendeer:


sağol torpağım...:wiinkk:


iyi günler arkadaşlar

benim motorda ilk zamanlarda yapıyodu basmıyodu ama elden jikle olayı işi çözüyo
şimdi bi kere cevirsin akü yetiyo - 10 derecede tak çalışıyo ama üzmemek için aküyü ben ayak marşıyla 3 - 5 kere pompalıyorum zaten yağ donduğu için çalışmıyo makine

çakmak girişi olayına gelince bizim köyde her motorcu yaptırmış çakmak bi de arka ayakçıklara şişe acacağı kaynatıyolar :):queen: anladınız siz onu

motor dışarda kalıyosa iş kötü ben battaniyeyle sarıyom dışarda kalacak oldumu brandayıda çekiyom

ev cereyanı ile akü şarj eden alet var bende 2 saatte dolduruyor araba aküsünü
seyyar cekip hiç aküyü sökmeden (kutup başlarını kurtarıp) şarj ediyoruz böyle bi çözüm olabilir

selam ve saygılarla...

ayak marşını özledim ben vallahi...:pale:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Kankam aynı sorun bendede var ilk marşta aldı aldı sonra itekle ama buldum sonunda jikleyi çekiyorum ve karbüratörün yanında rolanti ayar çubuğu var onuda kıvırıyorum 3-4 tur tek basmada çalışıyor 2-3 dakka sonra 1 tur geri çeviriyorum 2 dakka sonra 1tur daha geri çeviriyorum sonra jikleyi normal hale getiriyorum sonra 4-5 dakka ısınmasını bekliyorum yoksa motır gitmi kankam dene olmazsa motırını itmeye yardım ederim seni ve bıcırığımı öpiyem
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kankam aynı sorun bendede var ilk marşta aldı aldı sonra itekle ama buldum sonunda jikleyi çekiyorum ve karbüratörün yanında rolanti ayar çubuğu var onuda kıvırıyorum 3-4 tur tek basmada çalışıyor 2-3 dakka sonra 1 tur geri çeviriyorum 2 dakka sonra 1tur daha geri çeviriyorum sonra jikleyi normal hale getiriyorum sonra 4-5 dakka ısınmasını bekliyorum yoksa motır gitmi kankam dene olmazsa motırını itmeye yardım ederim seni ve bıcırığımı öpiyem

abi ben rölani ayar çıbığı nerde onu bilmiyom alt kısımda...:pale:ben ısınmadan 1 dakke sonra jiklede hareket ediyorum...500 metre 1 de gidip jikleyi kapatıp yoluma gidiyorum...
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Antalya' ya taşının kurtulun...:queen:
en azından rampa aşağı iterken buzda dans etmezsiniz..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Topik burada kapanmış ama benim de akü bitti, vurduraraktan zor çalıştırdım.
Akü sarj aleti var, onunla sarj ettim ama soğuklarda işimiz zor, heleki motor dışarıdaysa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst