Akü koruma için bir cihaz daha buldum
http://www.kalemakina.com/urun_detay.php?kimlik=321&marka=2&uruncinsi=74
BLACK&DECKER BDV080 KODLU ÜRÜNÜ ARAŞTIRDIM BİRE BİR MOTOSİKLET AKÜLERİNİN BAKIMI İÇİN YAPILMIŞ YAZ BOYU 1-2 AMPERLE ŞARJ EDİYOR DETAYLI TEKNİK ÖZELLİKLER SİTEDE VAR.
şöyle bi cihaz var mete abi, otomobiller için fakat belki motor içinde kullanılır, çakmak girişine bu cihazı takınca aküye takviye yapıyor.
http://www.kalemakina.com/urun_detay.php?kimlik=317&marka=2&uruncinsi=72
http://www.kalemakina.com/urun_detay.php?kimlik=321&marka=2&uruncinsi=74
BLACK&DECKER BDV080 KODLU ÜRÜNÜ ARAŞTIRDIM BİRE BİR MOTOSİKLET AKÜLERİNİN BAKIMI İÇİN YAPILMIŞ YAZ BOYU 1-2 AMPERLE ŞARJ EDİYOR DETAYLI TEKNİK ÖZELLİKLER SİTEDE VAR.