- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu 600 lükle ilgili kaçıncı konum bilmiyorum :cherry: herneyse ben bu yaza okula karne almaya bi abiyle gitcem bunda 600rr var işte neyse okln orda o köşede beni bekliycek bende motoru alıp yavaşca gitcem zaten tam yolun karşısında bekliycek beni ben gidip karneyi alcam amaç: motor konusunda beni ezen arkadaşlara şekil yapmak :cherry: ve karne gününe kadar bu abi beni 600 lüğe eğitcek sürdürcek yavaşca trafiğe felan çıkmıycam sadece egzoz öttürcem hızım en fazla 15 olur herhalde ve elim ve ayağımhep debriyaja ve arka frene basmaya hazır bekliycek. Sizce bir sorun olurmu? çıktıktan sonra az ilerde geri vercem motoru
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
hadi ya bu kadarmı nefret ettiniz benden hadi hadi bu 600 lükle ilgili son konu bidaha 600rr alana kadar açmam :thumleft:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
hadi ya bu kadarmı nefret ettiniz benden hadi hadi bu 600 lükle ilgili son konu bidaha 600rr alana kadar açmam :thumleft: