Kısa yolda yavaşca 600 lük sürmek?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu 600 lükle ilgili kaçıncı konum bilmiyorum :cherry: herneyse ben bu yaza okula karne almaya bi abiyle gitcem bunda 600rr var işte neyse okln orda o köşede beni bekliycek bende motoru alıp yavaşca gitcem zaten tam yolun karşısında bekliycek beni ben gidip karneyi alcam amaç: motor konusunda beni ezen arkadaşlara şekil yapmak :cherry: ve karne gününe kadar bu abi beni 600 lüğe eğitcek sürdürcek yavaşca trafiğe felan çıkmıycam sadece egzoz öttürcem hızım en fazla 15 olur herhalde ve elim ve ayağımhep debriyaja ve arka frene basmaya hazır bekliycek. Sizce bir sorun olurmu? çıktıktan sonra az ilerde geri vercem motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

hadi ya bu kadarmı nefret ettiniz benden hadi hadi bu 600 lükle ilgili son konu bidaha 600rr alana kadar açmam :thumleft:
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bİ bitmedin

sonra heycanlanacan derken yanlışlıkla elin kayacak aaa sonra bi bakmışsın ağaca duvara girmişsin fıstıklı helva dağıtacaksanız bende gelim...
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bİ bitmedin

sonra heycanlanacan derken yanlışlıkla elin kayacak aaa sonra bi bakmışsın ağaca duvara girmişsin fıstıklı helva dağıtacaksanız bende gelim...

Ya dostum deme öyle ya dikkat ederim zaten debriyaja basıp egzoz öttürcem çok yavaş gitcem gerekirse yarım debriyajla giderim :(
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
4925incib338515.gif
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Yazın okulda kim olacak müdüre hanıma mı şekil yapacan yoksa?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
421
nerde o eski forum nerde o uzayıp giden muhabbetler insan eskiyi özlüyor bazen...

senin gibi düşünen başka bir arkadaşın daha büyük bir motosikletle gelirse birdahaki hedefin ne olacak?.d
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde o eski forum nerde o uzayıp giden muhabbetler insan eskiyi özlüyor bazen...

senin gibi düşünen başka bir arkadaşın daha büyük bir motosikletle gelirse birdahaki hedefin ne olacak?.d

Dur Hocam artık 600rr ile başlama konularınıda özlettireceksin bize direk 1300çıkacak başımıza ...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Belki de motor konusunda seni ezen arkadaşların haklılardır.
Şekil filan yapma bence. Karnendeki notlarında yap şeklini.
Sen okula 600lük motorla gidip o arkadaşların ağzını açık bıraksan da tatmin olmayacaksın. İçinde bir yerlerde hep bir şeyler eksik kalacak.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde o eski forum nerde o uzayıp giden muhabbetler insan eskiyi özlüyor bazen...

senin gibi düşünen başka bir arkadaşın daha büyük bir motosikletle gelirse birdahaki hedefin ne olacak?.d

Hayabusa diye düşünüyorum :thumleft::thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Ya arkadaşlar konuyu saptırmayın lütfen sadece merak ediyorum bir sorun olurmu yada şunlara şunlara dikkat et dediğiniz birşey varmı? motoru orda sürmeden önce emin olun kapalı yolda baya sürerim yavaşca iyi bir pratik yaparım sonuçta hız yapmıycam viraja yatmıycam :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Yeter arkadaşım açma şöyle konular. Konuların kabak tadı vermeye başladı. Yapıyorsan yap bize ne?
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
313
doğru söyleyin bu hanginizin feyki bizi güldürmek için yapıyonuz dimi çakma hesap bu dimi :DSADA: yıkılıyorum bu adamın konularında ya
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ka%C3%A7%C4%B1n-lan-liselii.gif
..........................
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
abi bune ya 600 baslicam hava atmak için 600 egsoz acicam 1000 lik motorla baslicam ama fazla hizli gitmicam..bu ne arkadas ya admin onayi ile konu acilsin artik abuk subuk konular bir tane adam akilli konu yok forumda soru sorarsin adam akilli tamam anlarimda hava atmak için motoru okula getirmek yok bilmem ne sen anca kendini kandirisin bu dunyada
 
Katılım
24 Nis 2014
Mesajlar
3
Arkadaşlar bu 600 lükle ilgili kaçıncı konum bilmiyorum :cherry: herneyse ben bu yaza okula karne almaya bi abiyle gitcem bunda 600rr var işte neyse okln orda o köşede beni bekliycek bende motoru alıp yavaşca gitcem zaten tam yolun karşısında bekliycek beni ben gidip karneyi alcam amaç: motor konusunda beni ezen arkadaşlara şekil yapmak :cherry: ve karne gününe kadar bu abi beni 600 lüğe eğitcek sürdürcek yavaşca trafiğe felan çıkmıycam sadece egzoz öttürcem hızım en fazla 15 olur herhalde ve elim ve ayağımhep debriyaja ve arka frene basmaya hazır bekliycek. Sizce bir sorun olurmu? çıktıktan sonra az ilerde geri vercem motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

hadi ya bu kadarmı nefret ettiniz benden hadi hadi bu 600 lükle ilgili son konu bidaha 600rr alana kadar açmam :thumleft:

Daha önce 600 lük sürdüysen ve birazda olsa 250cc tecrüben varsa iyi bir eğitim al genede. Bu arada kesinlikle tavsiye etmiyorum ama kararını vermişsin kardeşim az sabretsen daha gençsin ilerde alırsın 600 lük :) sürceksende iyi bir eğitim al deneme sürüşleri yap heycan yapma trafiğede çıkma unutma yanlış bi hareketin le motor uçar öyle scooter gibi değildir. Dikkat et yavaş ve sakin ol yeter
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
313
aslında illede 600 lükle başlıcamda zırzır da zırzır yapanlar için mesela motor 14 bin devir
ama kesici olcak
6 bin deviri geçmiycek öyle bir uygulama varmıdır bilmem ama güzel olur bence
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Bence seni 600lük ile okula götürecek abin senle kafa bulmuş, geçiştirmiş. Büyük ihtimal karne günü telefonlarını da açmayacaktır :))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst