- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
biz dün akşamdan tanışmıştık sanırım ama tekrar aramıza hoş geldin
ee benim kolam nerde o zaman :mrgreen: yoksa içtimde haberimmi yok :queen:Aramıza hoş geldin o vakit:mrgreen:
İlk buluşmada haplı kolan bendenolsun:rendeer: