Kısa çalışma ödeneği

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Herkese merhaba aramızda kısa çalışma ödeneğinden faydalanan arkadaşlarımız vardır.
500 kişinin çalıştığı bir firmada çalışıyorum e devlet üzerinden kontrol ediyorum ödenek gözüküyor ama iş yerindeki herkese yatmış bana yatmadı iban herşeyi girmeme rağmen yatmadı, ödeme bugün gözüküyor ayın 5 inde herkese yattı bana yatmadı, iskuru arıyorum açan yok , benim bilmedigim bir durummu var anlayamadım
3 senedir çalışıyorum almaya hak kazandım
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Herkese merhaba aramızda kısa çalışma ödeneğinden faydalanan arkadaşlarımız vardır.
500 kişinin çalıştığı bir firmada çalışıyorum e devlet üzerinden kontrol ediyorum ödenek gözüküyor ama iş yerindeki herkese yatmış bana yatmadı iban herşeyi girmeme rağmen yatmadı, ödeme bugün gözüküyor ayın 5 inde herkese yattı bana yatmadı, iskuru arıyorum açan yok , benim bilmedigim bir durummu var anlayamadım
3 senedir çalışıyorum almaya hak kazandım

Muhasebeye söyle.
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
muhasebe biz herkesi bildirdik gerisine mudahele edemeyiz diyor sanki ben muhasebeciyim anlayamadım

Bir kaç gün bekle olmadı, o sizin muhasebeci ibanı yanlış yazmasın diyeceğim ama bir kontrol et istersen eğer herşey ok ise bir kaç gün bekle, Benim işsizlik maaşım bile 6 gün sonra yattı.
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Bir de banka ile görüşmeyi dene. Para EFT havuzunda bekliyor olabilir.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Hocam e devlete banka hesabını onaylatın. Hatta daha sonraları e devlete internet bankacılığı şeçeneğini seçerek girin.
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba aramızda kısa çalışma ödeneğinden faydalanan arkadaşlarımız vardır.
500 kişinin çalıştığı bir firmada çalışıyorum e devlet üzerinden kontrol ediyorum ödenek gözüküyor ama iş yerindeki herkese yatmış bana yatmadı iban herşeyi girmeme rağmen yatmadı, ödeme bugün gözüküyor ayın 5 inde herkese yattı bana yatmadı, iskuru arıyorum açan yok , benim bilmedigim bir durummu var anlayamadım
3 senedir çalışıyorum almaya hak kazandım

Muhasebeci olarak şunları ileteyim size. Şirketimizde çalışan personellere ait bizde işkur'a bildirdik. E devlete yansıdı fakat daha ödemeler bizim arkadaşlara da geçmedi. Muhasebenizin yapacağı tek şey işkur'a mail yada tlfn ile sorgu olabilir. Alo 170'den siz de sorabilirsiniz fakat tahminen ulaşmanız zaman alacaktır. Sizin kısa çalışma ödeneğiniz geç bildirilmiş yada işkur un ödeme planına geç alınmış olabilir diye düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

Hocam e devlete banka hesabını onaylatın. Hatta daha sonraları e devlete internet bankacılığı şeçeneğini seçerek girin.

E devlete iban'dan ziyade işyeri zaten iban bilgilerini bildiriyor. Belki banka bilgilerini yanlış girmiş olabilirler onu da muhasebeden teyit almasını öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst