- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba aramızda kısa çalışma ödeneğinden faydalanan arkadaşlarımız vardır.
500 kişinin çalıştığı bir firmada çalışıyorum e devlet üzerinden kontrol ediyorum ödenek gözüküyor ama iş yerindeki herkese yatmış bana yatmadı iban herşeyi girmeme rağmen yatmadı, ödeme bugün gözüküyor ayın 5 inde herkese yattı bana yatmadı, iskuru arıyorum açan yok , benim bilmedigim bir durummu var anlayamadım
3 senedir çalışıyorum almaya hak kazandım
500 kişinin çalıştığı bir firmada çalışıyorum e devlet üzerinden kontrol ediyorum ödenek gözüküyor ama iş yerindeki herkese yatmış bana yatmadı iban herşeyi girmeme rağmen yatmadı, ödeme bugün gözüküyor ayın 5 inde herkese yattı bana yatmadı, iskuru arıyorum açan yok , benim bilmedigim bir durummu var anlayamadım
3 senedir çalışıyorum almaya hak kazandım