kış kış aydere gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
aldık poşetlerimizi,
verdik gazı,
çıktık Ayder yaylasına.
kaydık doya doya.
iyi seyirler.

kayak malzemeleri: bir adet kalitesizinden poşet:cherry:


çok feci kaydık:cherry:. eğim fazla olduğundan bayağı hızlı kaydık.
bir de pist ara sıra kasisli olduğundan kayarken vücudumuz tümseklerde havaya fırlıyordu. çok heyecanlıydı.:cat: tavsiye ederim.









































İşte pistimiz:)










 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Abi naptın sen motoru jeep e yükleyipte gittinde indirip iki foto çekip tekrar gerimi yükledin kamyona :queen: O karda motormu kullanılır yau... Ama tebrik ederim güzel gezi olmuş :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Abi naptın sen motoru jeep e yükleyipte gittinde indirip iki foto çekip tekrar gerimi yükledin kamyona :queen: O karda motormu kullanılır yau... Ama tebrik ederim güzel gezi olmuş :cat:

karın üstünde 1 km felan gidebildik.yerler hem kar hem de hafiften? buzlu olduğundan motor kaymaya başlayınca ondan sonra motoru kenara bırakıp tabanlara kuvvet yarım saat felan yürüdük de öyle vardık aydere. ben çıkacaktım ama arkadaş bırakalım, yürüyelim dedi. :pr:
ha bu arada kime el ettiysek kimse durmadı. herhalde durunca kayarız diye çekindiler. ama 4x4 ler bile almadı yahu:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 ----------

ben de kendimi deli sanardım.... çok güzel hareketler bunlar...

sizden de daha dedileri varmış di mi:queen::queen::cherry:
saygılar.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
eyyy gidi ayder özledim be :) Nisan'da Tekrardan Rize/Pazar'a Gelicem özledim memleketimi :(
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
arkadaş o nasıl bir doğadır yaa..tekerinize sağlık, o yollarda büyük cesaret vallahi.. ama sonunda büyük ödül var.. POŞETLE KAYMAKKKKKKKK :D süpersiniz...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yorum yapan herkese teşekkürler. evet sonundaki zevk herşeyin üstündeydi. poşetle kaymak büyük keyif veriyor. pistimiz de çok güzeldi. bayağı eğimliydi.ama yollar da çok tehlikeliydi. Allahtan kayıp düşmedik.
saygılar.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güzel yerler,güzel paylaşım
yapsaydınız bir tane kızak güzelinden motoru üzerine koyar kayardınız kar motosikleti hesabı :)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Şu ayder yaylasına yazın gitmek istiyorum ya,
yemyeşilken görmek lazım oraları..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel yerler,güzel paylaşım
yapsaydınız bir tane kızak güzelinden motoru üzerine koyar kayardınız kar motosikleti hesabı :)

güzel fikir:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------

Şu ayder yaylasına yazın gitmek istiyorum ya,
yemyeşilken görmek lazım oraları..

ayder yaylası elbette güzel ama bu civarda ayderi beşe ona katlayan o kadar çok yayla var ki ben artık ayderden zevk alamaz oldum. ama kışın hiç gitmemiştim. onu da yaptım ve kaydım. yaylaların eteğinde yaşadığımızdan böyle etkinleri sürekli yapabiliyoruz.
teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık fotoğraflar oldukça iç açıcı.
Ufakken poşetle kayadım ben de en hızlı o gidiyor.:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Eline sağlık fotoğraflar oldukça iç açıcı.
Ufakken poşetle kayadım ben de en hızlı o gidiyor.:)

aslında en hızlı tekerlek şampiyelleri. birisi getirmişti,bizim arkadaş kaydı,felaket hızlanıyor. ben cesaret edemedim. bir de bunu rafting yapılan botlarla kayıyolar 7-8 kişi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında en hızlı tekerlek şampiyelleri. birisi getirmişti,bizim arkadaş kaydı,felaket hızlanıyor. ben cesaret edemedim. bir de bunu rafting yapılan botlarla kayıyolar 7-8 kişi.

Motosiklet şamyeli ile kızak yapmak lazım.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst