Kırmızı Şimşek(YBR'm)

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
150
2012 MODEL 2000 KM'DE​

tmp3112c.jpg


tmp2569u.jpg


tmp4450.jpg


tmp5304k.jpg


tmp8126.jpg


tmp7280n.jpg


tmp914.jpg


tmp2477s.jpg


tmp2569u.jpg


tmp7819c.jpg


tmp8064.jpg


tmp1169.jpg


tmp811.jpg
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
allah kaza bela göstermesin güzel motor :) maşallah yanlız tank pad in altına neden bi tane daha yapıştırdınız anlamadım o pek iyi olmamış :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
150
allah kaza bela göstermesin güzel motor :) maşallah yanlız tank pad in altına neden bi tane daha yapıştırdınız anlamadım o pek iyi olmamış :)

oldukça yakın oturuyorum en çok orası çiziliyor özellikle kot falan giydiğimde çiziklere karşı alerjim çok yüksek :D o yüzden oraya da yapıştırdım görüntüyü ikinci plana attım artık.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
biraz alta yapıştırsaysınız keşke boşverin böyle de güzel :) nazar değmesin :) lastikleri değiştirince daha da iyi olur artık :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
150
aynen yarın lastik yağ değişimiyle biraz daha bağlanırım diye düşünüyorum çok kararsızlık yaşadım,satmaktan kıl payı döndüm hep büyük motorlar gözümdeydi :D ama gerek benzin gerek hızdaki tehlike beni durdurdu bir nevi,lastikleri de değiştireceğim için artık baya bir kullanırım :) nazar değmesin teşekkürler...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun. Bu orjinal lastiler yolda çokmu kötü? Prelli dura ları tak. Rahat edersin. Kazasız belasız inş.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
hayırlı uğurlu olsun. Bu orjinal lastiler yolda çokmu kötü? Prelli dura ları tak. Rahat edersin. Kazasız belasız inş.

harbiden çok kötü adem abi :) kombine de bassan kayıyor motor 2 kişi totalde 150kg var motorun üstünde öyle bile motor kombine frende kayıyor yok böyle bişey :) allahtan kurtulmuşum :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
150
hayırlı uğurlu olsun. Bu orjinal lastiler yolda çokmu kötü? Prelli dura ları tak. Rahat edersin. Kazasız belasız inş.

adem abi ; 3 yada 4 kere kaydım,düz kuru asfalttı ön lastik ufak bir frende hafif bir manevra yaptığım anda kayıyor,arka lastikte önü aratmıyor sağolsun kaymak için can atıyor,ıslak zeminde düşünemiyorum bile,genelde sıfır motorların lastikleri çok kötü diyorlar ve öyle oluyor ama bence ybr'nin ki daha bir kötü,altın elbiseli adamın ybr tanıtımında da oda söylüyor ve kayıyor,o yüzden bugüne kadar virajlarda hiç yatırmadım hep tedirgin sürdüm.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yeni prellilerle kaymayı unutucaksın. Ama gene dikkatli kullan.
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
19
prelli dandık :D ben taktırmıstım wirajda yatırılmıyo en güzeli ırc yada duro :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

bu arada kardes motorun hayırlı olsun kazasız belasız inş. ii suruşler :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
alim prelli lastikte çeşit çeşit. 2005te prelli mt65 var. Prelli dura gibi iyi değil. Alim sen hiç prelli dura kullanmadın yalan söyleme. Sen mt 65 2 el taktırmışsındır. (kardeşim)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
durmuş olsa bu motora angara işi egsoz takardı soba borusu olanlardan:p
motorun hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan :rendeer: çok tatlı bi makina :cat:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1
Bakalım göreceğiz, bu yaz kırmızı şimşek mi benim siyah şimşeğin yanında.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

:))))))))))))))
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Maşallah nazar değmesin :cat: IRC marka lastiği tavsiye etmem, ben kendı motosıkletımde kullandım gercekten guven vermıyo virajda ve frenajda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst