Kırmızı ışıkta durmamalı mıyız?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
paran varsa yada plakan saklıysa durma

kırmızıda geçersen kaza riskin, haberdeki durum hayli fazla olur.

-Kırmızıda geçen motosikletli biçildi.


Not: Duruma göre kırmızı ışığı ihlali yapıyorum. Arkadaki dengesiz ise vs.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
O zaman kamyon süren şoförleri değerlendirelim neden hep 'o' arkadaşlar.
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Kırmızı ışıkta asla geçmeyin çünkü ceza bir tarafa 4 yol veya kavşak ta iseniz direk başka aracın altında kalma ihtimaliniz daha yüksek..
Trafikte 11 senedir motor kullanıyorum hemde bursa gibi dengesiz sinyal siz araba sürücülerin bol olduğu yerde öğrendiğim 2 şey var.
1-Trafikte en sağdan gidin asla aradan gitmeyin makas atmayin şoförler sizi düşman ilan eder nefret eder..
2-arkadan araç geliyorsa araba kamyon servis farketmez ya ondan daha hızlı olacaksın veya sağ yana çekileceksiniz
#sakin suren insan her zaman daha uzun yaşar tabi dikkatli olmakta fayda var (refleks) trafigi okumak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst