Kırık iki parmak:(

Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Arkadaşlar 3 gün önce akşam 22.00 de ölümden döndüm.Eymir gölünün gölbaşı çıkışından çıkmak üzere bilenler bilir son düzlük var.Orada önce önüme çıkan çok yavaş giden (alemci tayfası) bir otoyu solladım.Önünde çift romork bir traktör gidiyor ve beni yavaşlatıyordu.Benim ise çıkıştan hızlı geçmem lazım 3 tane köpek var.Isırmazlar korkmam da bunu bilmekteyim ama saldırıyor meretler.Hızlı geçersen teşebbüs etmezler saldırmaya diye düşündüm.Önce traktörün solundan girmeye teşebbüs ettim baktım kenar toprak göle uçarım diye düşündüm.Tamamen hatalı bir düşünceye girerek traktörü sağladım ki traktör sağa full yanaştı.Frene yapıştım ama a:pale::pale:rka teker kızakladı ve arkayı sola attı.Bundan sonrasını tahmini biliyorum.Sanırım orta romörk bana arkadan vurması sonucu motorla beraber traktörün arka büyük tekere attı.Büyük tekeri motoru yakalayıp bize dikey havada bir tur döndürüp yere vurdu.Sonra kaç takla attım bilmiyorum.Arkadan gelen arkadaşlar yardıma durdu.Bu arada ben de mont ve kask var olmasaydı ne olurdu bilmiyorum.Eldivenlerimi takmamıştım.Sağ el 4.5 parmak kırık ayakta uzun kesik+ezikler var.Ama buna şükürler olsun.Allah cc korudu yani.Adamlarda zaten şaşırdılar beni görünce.Tekerin altından nasıl çıktın diyorlar.Spor yapamayacağım uzun süre ona üzülüyorum.Motor ne durumda hiç bilgim yok.Traktörcü dayı garajına götürmüş.

Her zaman full koruma arkadaşlar.Motosikletle bakkala bile gidiyorsanız;FULL KORUMA.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük geçmiş olsun ya allah korumuş dielim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
büyük geçmiş olsun, allah beterinden korusun. sana katılıyorum korumasız motora binilmesin :cat:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Kardeşim Allah yüzüne bakmış, verilmiş sadakan varmış, korumalar bile yetmeye bilirdi, çok geçmiş olsun, biran önce sağlığına kavuşman dileği ile.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok geçmiş olsun arkadaşım :salut:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Çok tehlikeli bir kazayı ucuz atlatmışsın aslında. Büyük geçmiş olsun. Ancak motosikleti traktörcü nasıl alır götürür? Hadi tutanak tutulmadı polise de mi haber verilmedi??? Haaa kaza yaptık dur adamın motoruna sahip çıkayım bişey olmasın bari falan mı demiş adam :) ?
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Çok tehlikeli bir kazayı ucuz atlatmışsın aslında. Büyük geçmiş olsun. Ancak motosikleti traktörcü nasıl alır götürür? Hadi tutanak tutulmadı polise de mi haber verilmedi??? Haaa kaza yaptık dur adamın motoruna sahip çıkayım bişey olmasın bari falan mı demiş adam :) ?

Yok insancıl adamlarmış.Evime ziyarete de geldiler.Sahip çıkma babında götürmüş tabi...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun kardeşim. Araçların sağından geçmek çok tehlikeli. Sağında yanyana gitmek daha da tehlikeli... Dikkat..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst