Autoexec.bat dosyasını ekrana kopyalar. (Con ekran için kullanılan isimdir. Ekrana kopyalamak içini göstermek anlamındadır.)Copy *.bat con, bat uzantılı tüm dosyaları ekrana kopyalar. COM1,COM2,LPT1 vb anakartın kullanığı veriyolu adları yada benzer şeylerin isimleriyle klasör oluşturamıyorsunuz. nul, con, aux, prn bunların hiçbirini isim olarak veremezsiniz. Bunlar msdosda device driver. Yani donanımı yükleyen bazı başlangıç satırları. Demek ki MS-DOS denilen tarihi canavar halen bilgisayarlarımıza hükmediyor. Sistem içinde tanımlanmış olan, NUL, AUX, CON, COM1-4, LPT1-3, ve PRN kelimeleri DOS Deviceları. Bunlar IO.SYS de yeralıyordu.
Alıntı:
CLOCK$ - Sistem saati
CON - Console; ekran ve klavye giriş çıkışlarını yakalamak kontrol etmek.
handle input and output AUX ya da COM1 - Birincil Seri portlar
COM2, COM3, COM4... Diğer seri portlar
LPT1 ya da PRN - İlk Printer portları
NUL - Boş portlar, boş cihazlar
Öyleyse bu isimleri kullanamıyor muyuz? Sihirli bir yol var
ADIM1: MS-DOS moduna geçin / Kısaca Başlat menüsünden çalıştır ve cmd
ADIM2: mkdir \\.\c:\con (sürücünüz C ise ), silmek için rmdir \\.\c:\con
tabii con yerine diğer rezerve kelimeleri seçebilirsiniz ...