kim ne derse desin ben bu motora hasta oldum

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
şekil olarak çok iyi ama çok küçük.ayrıca deponun altında kocaman bir boşluk var:farao:türkiyede o boyuttaki bir motosiklet görünmez araçların arasından.bööehh
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
TR'ye gelirse ve orda yazıldığı gibi 1000 dolardan verirlerse koşa koşa gidip alırım :p ama hiç sanmıyorum geliceğini :pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yere çok yakın bize gelmez. Onla değil trafiğe bakkala kadar bile gidemezsiniz.Bir çukura girseniz haliniz duman:)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
harley yapıstırması takarım buna bide abartı egzos oldu sana harley =)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
böle bişey vardı arkadaşımada
adapazarında yaşıyo kendisi
toplicam falan diyodu..
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
31
orta kisim kapatilamazmi onu yapacak body shop yokmu motoru gizlersek bu motor daha alimli gorunur diye dusunuyorum
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ahanda fotoları buldum silmemişim bilgisayarımdan

imag0002ed5.jpg


imag0004la6.jpg


imag0005rr1.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Orangecounty'nin custom'larına benziyo.Bi ihtimal programlarında "kendiniz bile toplarsınız" dedikleri kit'ler bunlar olsa gerek.Ellerine sağlık panser.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst