KİM DOĞMUŞ KİM DOĞMUŞ YÜREKÇE DOĞMUŞ

Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
40
Hallac-ı Mansur’un son anlarını Feridüddin Attar’dan dinleyen var mı ?

Attar der ki; Hallac-ı Mansur’u katletmek üzere alıp götürdükleri vakit, çevresinde yüz bine yakın insan toplanmıştı. Ve tüm meraklı bakışlar, İslam dinini yayma gayesi ile seneler boyunca onlarca şehir gezmiş olan bu büyük sufinin üzerindeydi.

Hallac-ı Mansur üzerine yağmur gibi taş yağarken ve üzerine yağan taşlar onu kan revan içinde bırakırken dahi, kendisini ölüme götüren o sözü yinelemeye devam ediyordu ; Ene’l Hak...

Attar’ın anlatımına göre, Hallac-ı Mansur’un tam da artık sayılı dakikaları kalmışken, bir derviş kalabalığı yararak ona doğru ilerlemeyi başardı ve gücünün yettiğince seslenerek, Hallac-ı Mansur’a şu soruyu sordu ; Aşk nedir ki ?

Üzerine yağan taşlar yüzünden tüm vücudu kan revan içinde kalmış olan Hallac-ı Mansur’un cevabını, bir Allah ve bir de bu soruyu ona yönelten derviş işitip, anladı …

Hallac-ı Mansur; “ Aşkın ne olduğunu “ demiş ve devam etmişti.

“Aşkın ne olduğunu bugün, yarın ve öbür gün göreceksin”

O gün Hallac-ı Mansur’u katlettiler. Ertesi gün cesedini ateşe atıp yaktılar. Üçüncü gün ise küllerini rüzgara savurdular...


işte AŞK budur...



bana hallacı mansur'u tanımama vesile olan sevgili YÜREKÇE


İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ VARSIN:):):)
SEVDİKLERİNLE NİCE MUTLU YILLARA:rendeer::rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun sencer abi nice senelere mutlu yıllar :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Dostluk kavramına uyan ,eşine ender rastlanan birini görmek isteyen varsa Sencere baksın..

Onu tanımak gerçekten herkese nasip olmaz...şanslı iseniz tanır,kalbinizde yer verir,kalbinde yer alırsınız...

Rabbim sağlıklı, mutlu, huzur içinde ve ailece en çok istediğinizi en kısa zamanda vererek uzuuuun bir ömür nasip etsin inşallah....:rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yürekçe kardeş ,sevdiklerinle birlikte bir ömür boyu birlikte olmanı dilerim.
İyi ki doğdun....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
iyiki dogdun.
kalbimde müstesna bir yerin var bilesin.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Nice mutlu yıllara yürekçe kardeş, her şey gönlünce olsun.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sencer abi kayboldun bu aralar, doğum gününü kutlayıp pasta kesecektik oysaki :p

Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu seneler diliyorum abi.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Gecmis dogum günün kurlu olsun Sencer im..
Gecen senede ayni gün kutlamistik senin dogum gününü degilmi? :silent:
Neden telefona kaydetmemisim diye simdi düsündüm az..
Telefon degisti ondan oldu galiba..
Eski telefonda kayitliydin kesinlikle..
Naparsin odun gibi adamiz..
Özür dilerim..
Simdi kaydediyorum...
Telefon degismezse seneye dogum gününde ararim artik. :p
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Abim nice mutlusu senelere, yeni yaşna hayırlı olsun. Kaç oldun 19' mu? :)


"KAZASIZ SÜRÜRŞLER"
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gitti, gittide gitti ömürden bir yıl daha , hayat törpüsü kalanını yavaş yavaş törpülemekte sevinsekmi üzülsekmi bilmiyorum :) lakin geçmişten ziyade , gelecek yıların sağlık mutluluk ve afiyetle geçmesini temenni ediyorum şekerim , allah tekerine ,yüreğine zaval vermesin :)

nice yıllara hep birlikte :)



 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Dogum günün kutlu olsun.

İrfan dostum bir dogum günü şarkısı patlat gitsin :)
bu sene doganlara gönderme olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst