- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam deniz olmasa da bi düzine baraj var 
tam gittim akşam vakti, orda kalanlardan ( balık tutan ) az yaşlı bi çift vardı.
" hayurdur bu vakitte geç kalmadun mu " dedi. abi de karadeniz şivesi vardı
" yok, ben sucuk yapıp, çay içip gidecem " dedim.
" Aha orda bizim ateş var, kullan " dedi ve benim ağzım kulaklarımdaydı
önce gittim ısındum
sonrası fotolarda
http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/11/25-kasm-da-ankara-ayas-baraj.html blog girdisi
tam gittim akşam vakti, orda kalanlardan ( balık tutan ) az yaşlı bi çift vardı.
" hayurdur bu vakitte geç kalmadun mu " dedi. abi de karadeniz şivesi vardı
" yok, ben sucuk yapıp, çay içip gidecem " dedim.
" Aha orda bizim ateş var, kullan " dedi ve benim ağzım kulaklarımdaydı
önce gittim ısındum
http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/11/25-kasm-da-ankara-ayas-baraj.html blog girdisi