Kilomuz var diye korumalı ceket alamayacak mıyız?

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
bende %70 indirim var diye gittim aynı ilgisizlikle karşılaşınca motosuperstore gittim gerçekten çok ilgililerdi çok memnun kaldım hoş sohbet çalışanları var tavsiye ederim
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
231
Arkadaşlar ilginiz için teşekkürler. Bugün hasanpaşaya tekrardan gidip mağazaları dolaştım. Apache Cycles da aradığım fiyatta bedene uygun yoktu maalesef. Daha sonra Hudson'a girdim. Çok ilgili bir abiyle sohbet muhabbet eşliğinde giydim denedim çıkardım ve istediğim bir deri ceketi güzel bir indirimle aldım.
Hacı büyük beden bulursan bana da söle be.
Sende bakabilirsin. Hoş sohbet, ilgili bir arkadaş gerçekten. Ayrıyetten çok yüksek bedenlere kadar seçenekleri mevcut. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------

@Ekarahan aynen usta sende anladın benim demek istediğimi gidip görünce değil mi? :)
Ayrıyetten Hudson da aradığım ceketi bulunca diğerlerine uğrayamadım maalesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst