Kilomuz var diye korumalı ceket alamayacak mıyız?

Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
231
Geçen gün Motomax'in hasanpaşa mağazasına gittim gördüğüm ilgisizlik hiç hoşuma gitmedi. Tarz olarak motorum yokken de varken de her zaman kot t shirt deri ceket giyen bir adamım. Kilo da var yapacak bişey yok veriyorum şu an 7 kilo verdik devam ediyorum. Neyse öğrenci olduğum için fazla bütçem yok maalesef gittim oradaki abiye;
- ' 350-400 TL ye alabileceğim montlar var mıdır?' dedim. %70 indirim varmış diye gittim bide her yere yazmışlar. %70' E VARAN BÜYÜK İNDİRİM! bilmem ne diye.. İlgi sıfırdı.
-'Deri ceketler en az 1000 TL, diğerlerinde de 600 TL'den aşağı yok. Beden olarak 5X'e kadar var ama o fiyata yok kusura bakma.' diyip gitti başkasıyla ilgilenmeye. Bende mağazayı dolaştım hafiften 350, 450 TL'ye normal montlardan gördüm. 4Riders'ın 750 liralık armor deri ceketini buldum. Sonra da hiçbir şey demeden çıktım gittim.
Yani belki ilgilense bir kaç şey deneseydim beğenip birşeylerden kısıp alabilirdim. Daha bir ceket bile deneyemedim yani kiloda olduğu için internetten sipariş vermek istemiyorum.
Dünde Bostancı da motosikletaksesurları'nın mağazasına girdim. Oradaki bayanada sordum
-'4Riders'ın Deri ceketi var mı?' diye.
-'Maalesef bizde yok.' dedi.
-'Peki, 750 TL'ye kadar o şekil deri ceketleriniz var mı? Beden yüksek olduğu için bir deneyebilir miyim?' diyince de...
- 'Var ama gerçek deri değil maalesef.' dedi denememe karşı bir tavırla.
Bilemedim arkadaşlar bu ilgisizlik yüzünden hiçbir mağazaya gidip denemeye hevesim kalmadı. Sizin bildiğiniz uygun fiyatları olan, hoşgörülü çalışanları olan mağazalar var mıdır? Ekipman almam lazım deneyerek yoksa kilo verene kadar bir b*k almayacağım bu gidişle. 120 kiloyum bu arada ve korumalı bir deri ceket almak istiyorum. :)
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Hacı ben mağazaya girince ilk işim bana yaklaşan satıcıyı yanımdan kovalamak olur.
Sonra çıkarım üst kata yada inerim alt kata ne bulduysam giyer çıkartırım.
Eldiven, kask, mont, disk kilitlerini kurcalarım, açar kapatırım, yarmaz çocuk gibi fır fır dolanırım mağazada.
Beğendiğimi alır kasaya giderim.

Kimseye bi şey sorma git gir dene beğen al çık..
Yada almadan çık..
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
İlgi alaka için, Avrupa yakasında Feyizoğlu var, orayı öneririm. Tüm çalışanları inanılmaz ilgili.
Bostancı köprüsünün orada ise Motosikletaksesuarları.com' un mağazası var. Ek olarak oraya da bakın. Milyon yere girmişimdir sadece şu iki mağazada adam gibi ilgi alaka gördüm.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
İlgi alaka için, Avrupa yakasında Feyizoğlu var, orayı öneririm. Tüm çalışanları inanılmaz ilgili.
Bostancı köprüsünün orada ise Motosikletaksesuarları.com' un mağazası var. Ek olarak oraya da bakın. Milyon yere girmişimdir sadece şu iki mağazada adam gibi ilgi alaka gördüm.

+1
arkadaşın söylediği bu iki mağaza dışında vaktin varsa kocaeli başerler motosiklet e de uğramanı tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
motoruma.com var yetkılı kısı cem genc bı arkadas her turlu yardımcı olur sana cesıt falan da var kendısı de zaten motorcu bı kardesımız bı ugra ıstersen
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Niye bu kadar ilgi alaka bekliyorsunuzki ? Sen oraya alışveriş yapmaya gidiyorsun , insanların senin ağzının icine girmesine gerek yok. Sorcağını sorar, alacağını alırsın hepsi bu. Oraya günde onlarca yüzlerce kişi gidiyor, herkes senin gibi bilincli değil, kıldan tüyden nice insanlarla uğraslıyor. Ben hemen hemen bütün mağazaları tavaf etmiş, çoğundanda alışverişim vardır. Zamanla ilgi alaka yine yerini ilgisizliğe bırakıyor, girip dolaşıp dolaşıp sessizce çıktığımı bilirim. Fazla büyük heveslerle gitmeyin. Sadece amacınız ne ise onun icin gidin.
 
Katılım
15 Şub 2015
Mesajlar
159
İlgi alaka için, Avrupa yakasında Feyizoğlu var, orayı öneririm. Tüm çalışanları inanılmaz ilgili.
Bostancı köprüsünün orada ise Motosikletaksesuarları.com' un mağazası var. Ek olarak oraya da bakın. Milyon yere girmişimdir sadece şu iki mağazada adam gibi ilgi alaka gördüm.

Bu ikisini söylemek için aşağı iniyordum :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bayan gerçek deri maalesef demiş, siz de farketmez deseymişsiniz, sorun yok ki orada. Gerçek diye sahte deriyi yutturmaya kalkmıyor sonuçta.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Satıcıyı napıcaksın ki kendin gir bak, dene biseyler, aradigini bulamazsan sor, fiyatini sor sadece. Ben hic sevmem pesimde saticiyla dolasmayı. Butun ekipmanlarımı kendim toparladım.
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
231
İlgi alakadan kasıt birşey sordum mu görevli kişinin yardımcı olması. Yoksa tabiiki bende sevmem peşimden sürekli birinin dolaşmasını. Alisverişen nefret eden bir insan olarak sadece gerektiğinde gidip bir şeyı deneyip, alır ve çıkarım. Ancak bu sıradan bir kıyafet alımı değil sonuçta. Kaporta biziz ve vücudu korumak icin alacağımız şeyler. Malum böyle olunca da aa bu çok güzel bunu alayım da gideyim diyip alıp gitmek ne kadar mantıklı? Bende bu yüzden orada calışan bu işi bilen kişiden yardım almak için soruyorum gidip. Ee yardımcı olunmayinca da hoş olmuyor maalesef. Sonuç olarak korumalı deri ceket kategorisinde uygun fiyatlı önerebileceğiniz ceketler var mıdır?
Ayriyetten söylediğiniz yerlerede bir gidip bakacağım teşekkürler. :) motorsikletaksesuatları.com un bostanci mağazasında geçti 2. muhabbet. Fark etmez dediydim zaten de anlaşamadık sanırım kendisiyle bilemiyorum. :)
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Beden var mıdır tam bilemiyorum ama kadıköy hasanpaşada motosuperstore.net var, Ercan abiyi bul çalışan harika anlayışlı ve ilgili biridir. Aldığım ürünlerden ve yönlendirdiğim kişilerden şu zamana kadar hiç bir şikayet duymamışımdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Beden var mıdır tam bilemiyorum ama kadıköy hasanpaşada motosuperstore.net var, Ercan abiyi bul çalışan harika anlayışlı ve ilgili biridir. Aldığım ürünlerden ve yönlendirdiğim kişilerden şu zamana kadar hiç bir şikayet duymamışımdır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------


Ne zaman Hasanpaşaya gitsem dönüp dolaşıp motosuperstore.net ten almış oluyorum alacağımı. Özellikle oraya gitmiyorum ama öyle denk geliyor hep..
Tavsiye ederim.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Valla ben cg ile gerçekten iyi bir motosiklet mağazasının önüne gittim ordaki bayan arkadaşa aradığım fiyat aralığındaki ürünü söyledim benim içim raftan indirdi depodan bedenimi buldu v.s v.s çok ilgiliydi. Keşke mersinde olsaydınız size orayı kesinlikle tavsiye ederdim. Ama yapılan yorumlarda gerçekten tutarlı olmuş. Gireceksin, beğeneceksin , fiyatını soracaksın. Beğenirsen al. Beğenmezsen alma hesabı
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
ben bizzat mağazalarına gitmedim; ama motoavm internet alışverişi için konuşuyorum: ürün seçimi olsun, tereddütte kaldığım konularda olsun, iadede olsun gayet sabırlı, nazik ve ilgiliydiler telefonda da, mailde de. Gene diyorum mağazada yüzyüze gelince nasıl olur bilemem.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
hacı bu memlekette ucuz birşey alacaksan ya xs olacaksın yada xxxl .Biz mediumuz diye ittiriyorlar hep.Seri sonu xxxl ler bizim montların yarı fiyatı oluyor anasını satim
 
Katılım
26 Eyl 2016
Mesajlar
149
Ee hata sende! Girişte 400 TL lik değilde, 3000 TL lik mont var mı ? deseydin seni açık ve net YALARLARDI :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Geçen gün Motomax'in hasanpaşa mağazasına gittim gördüğüm ilgisizlik hiç hoşuma gitmedi. Tarz olarak motorum yokken de varken de her zaman kot t shirt deri ceket giyen bir adamım. Kilo da var yapacak bişey yok veriyorum şu an 7 kilo verdik devam ediyorum. Neyse öğrenci olduğum için fazla bütçem yok maalesef gittim oradaki abiye;
- ' 350-400 TL ye alabileceğim montlar var mıdır?' dedim. %70 indirim varmış diye gittim bide her yere yazmışlar. %70' E VARAN BÜYÜK İNDİRİM! bilmem ne diye.. İlgi sıfırdı.
-'Deri ceketler en az 1000 TL, diğerlerinde de 600 TL'den aşağı yok. Beden olarak 5X'e kadar var ama o fiyata yok kusura bakma.' diyip gitti başkasıyla ilgilenmeye. Bende mağazayı dolaştım hafiften 350, 450 TL'ye normal montlardan gördüm. 4Riders'ın 750 liralık armor deri ceketini buldum. Sonra da hiçbir şey demeden çıktım gittim.
Yani belki ilgilense bir kaç şey deneseydim beğenip birşeylerden kısıp alabilirdim. Daha bir ceket bile deneyemedim yani kiloda olduğu için internetten sipariş vermek istemiyorum.
Dünde Bostancı da motosikletaksesurları'nın mağazasına girdim. Oradaki bayanada sordum
-'4Riders'ın Deri ceketi var mı?' diye.
-'Maalesef bizde yok.' dedi.
-'Peki, 750 TL'ye kadar o şekil deri ceketleriniz var mı? Beden yüksek olduğu için bir deneyebilir miyim?' diyince de...
- 'Var ama gerçek deri değil maalesef.' dedi denememe karşı bir tavırla.
Bilemedim arkadaşlar bu ilgisizlik yüzünden hiçbir mağazaya gidip denemeye hevesim kalmadı. Sizin bildiğiniz uygun fiyatları olan, hoşgörülü çalışanları olan mağazalar var mıdır? Ekipman almam lazım deneyerek yoksa kilo verene kadar bir b*k almayacağım bu gidişle. 120 kiloyum bu arada ve korumalı bir deri ceket almak istiyorum. :)

bizde zayıflıktan bulamıyoruz :D allahım ya kilolu adam kilodan zayıf adam zayıflıktan bulamıyoruz (ki çok yaşadım ) sanki bu ülkeden herkes yapılı fit ceketleri öyle bir getiriyorlar ki medium hepsi hemen hemen :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst