Kılıçbalığı nic im degiştiricektim ama....

Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
mete_han' Alıntı:
ledo baba şu sitede aklıbaşında nadir dostlardan birisin...diğer tayfa bebe...şu nickini şöyle karizmatik vurucu bişey yapsan fenamı olur...isminle girsen nolur...taam yazılarınla mesajlarınla varsın ama ne bilim...ledo tuhaf bişey...etiket önemli...

bakın bana...hadi bakem bana poh atın...yaaa...atamıyonuz dimi...aslanlar gibi mete_han...işte karşınızda doğal ve gerçek bir nick..malzeme budur yani...osman olsam nickmide osman olurdu...gurur duyuyorum nickimle...ne bir artistik patinaj nede bir karizma beklentim var...olayım budur... :p

mete cim, isimler ve lakaplar kimseyi yüceltmez, kişiler yaptıkları ile isimleri yüceltir. Eğer forumlarda rumuz yerine isim gerekseydi, o zaman hepimiz ismimizi yazardık. Doğrudan isim yazanlar da, kendilerince iyi yapmışlardır.

Sana lafım yok tabii de, biz bu forumda neler gördük, isim soyadla girmiş ama akşam sarhoş olup ıvır zıvır yaparak maskara olmuş.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Khutuck' Alıntı:
Abi bari sen doğru yaz benim ismi :salut:

Direk "KÜTÜK" diye yazınca eski sistemler kabul etmediği için bu ismi bulduydum, sonra değiştiremedim bir daha. İlk hali "kutuksson" idi, ericsson ile kütük'ün meleziydi.


@Kılıçbalığı
Abi senin isim (nick, rumuz, herneyse) çok güzel. Boşver swordmuş fişmişş falan. Biz eni her halinle seviyoruz.
:rendeer: bende sizleri seviyorum

ya metehan ne taş atıp kaçması ben burdayım herkesin düşüncesine saygı duyuyorum
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İyidir böyle Yusuf abicim.Marka gibisin,imajın yeter.:cat:

Bide giremiyorum tartışmaya.Halis muhlis gavur yazılımı benimki.:joker:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
DARKDIAMOND' Alıntı:
İyidir böyle Yusuf abicim.Marka gibisin,imajın yeter.:cat:

Bide giremiyorum tartışmaya.Halis muhlis gavur yazılımı benimki.:joker:
hadi hadi ağlama
alemsin ya dostum ledo ya katılıyorumburdaki dostlarımızı rumuzlarıyla degil sergiledikleri davranışalrıyla seviyoruz.ve yazılanlar güzel olunca rumuzlarda onlarla beraber güzelleşiyor yüceliyor.ben bu konuyu açarken asla kimseyi zedelemek veya yermek için degildi ben sadece kendi düşüncemi dile getirip siz sevgili dostlarımla paylaşmak istedim hepsi bu:)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Mete beni katma olm, benim nick im ingilizce değil. Ama ne yazık ki herkes tarafından bilinmeyen bir kelime.

Eyong bir kaplama çeşididir, gül kiraz dilbudak meşe kayın gibi :cherry:

Kaplama ile ilgili esprileriniz ile başlığı kirletmeyin lütfen :mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
English

Walla ben de alınmadım...

BüyükBeyazKöpekbalığı desem iğrenç olurdu...

GreatWhiteShark uluslararası kullanılıyor... Ne Fransızca, ne Almanca...
Herkes bu kelimeyi kullanıyooo.:mrgreen:

greatwhiteshark11mr.jpg
greatwhiteshark25nn.jpg


GreatWhiteShark işte..... Su soğutmalı.... Ledo bilir...
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
GreatWhiteShark' Alıntı:
Walla ben de alınmadım...

GreatWhiteShark işte..... Su soğutmalı.... Ledo bilir...

Yok senin rumuz çok güzel de, artık "su soğutmalı" ile değiştirmenin zamanı geldi. :cherry:

Özdeşleştin artık su soğutmayla... :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Benim de aklımdan geçti , böyle birşey yapmak ama ; rumuzunuz 40 internet sitesinde kullanılınca , uluslar arası bir statü kazanıyor!!:)
Değiştirmek değil , ellemek bile istemem...
Ama yaptığın doğru birşey..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
sevgili KILIÇBALIĞI,nick iniz sizinle özdeşleşmişken iyi ki değiştirmediniz.Türkçemize gösterdiğiniz hassasiyetiniz ve sahip çıkmış olmanızla ayrıca gurur duydum..Fuar organizasyonunda bizi temsil eden sevgili modumuz Egeknn selamlarınızı iletti..teşekkürlerimi bir borç bilirim.sevgi ve saygılarımla..her zaman izmir de başımızın üzerinde yeriniz var.:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eyongcan o top sakallarına gösterdiğin ilgi alakayı birazda bu hususa göstersene kanka...:p ...düzgün ve saf türkçe...şimdi birileri gider benim eski mesajlarımda ingilizce şeyler arayabilir ama...paranoyağız netekim...adın kaplama tamam ama...kökeni Türkçe değil hayatım...

Kullanılan ağaç Afrika menşeili Eyong; Kalınlık 3 mm ......... 8 mm (-+) 0.3 mm; Ebat : 2200 x 1700 mm 2100 x 1700 mm 2050 x 1700 mm ...

ben ebatlara takıldım...mm falan...neyi çağrıştırıyorsa artık senin için bilemem...biliyon önemli olan boyu değil işlevi...:p

ledo baba haklısın...fekat olayın vitrin ve vizyon ambiansıda var...tarz ve zevk meselesi tabi...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Mete kök mök karıştırmasana lan, o kadar incelersek adımızın bile Öz Türkçe olması zor :)

Şimdi adamın biri nick ine "otobüs" yazsa, "kökeni Türkçe değil, oturgaçlı götürgeç ile değiş" mi diyeceğiz? :p
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
aakreeep' Alıntı:
sevgili KILIÇBALIĞI,nick iniz sizinle özdeşleşmişken iyi ki değiştirmediniz.Türkçemize gösterdiğiniz hassasiyetiniz ve sahip çıkmış olmanızla ayrıca gurur duydum..Fuar organizasyonunda bizi temsil eden sevgili modumuz Egeknn selamlarınızı iletti..teşekkürlerimi bir borç bilirim.sevgi ve saygılarımla..her zaman izmir de başımızın üzerinde yeriniz var.:rendeer:
Sevgili dostum aakreeep:)
İnan yazdıklarını okurken çok duygulandım.Kılıçbalığı hep kalacak allah ümür verdiği sürece rahat ol.
ve kenan kardeşimi tanımak kısmet oldu gönül isterdiki hepinizle tanışalım ama neyapalı saglık olsun.
inanıyorum ki ordaki ve diger bir çok illerdeki değişik yerlerdeki dostlarım da sizler kadar güzel.inşallah bir gün oralara gelicem hemde burdaki dostlarımı toplayıp:).Şunuda unutmayın adana ya yolunuz düşerse ben burdayım hem şahsım hem ÇMSK adına kapımız açık demiyorummm çünki biz kapı falan takmadık olur ya yanlışlık la kapanırda bir dostumuz gelirse bizi yanlış anlamasın diye:)
kendinize çok iyi bakın izmirdeki tüm dostlara sevgi ve selamlar
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Eyong' Alıntı:
Mete kök mök karıştırmasana lan, o kadar incelersek adımızın bile Öz Türkçe olması zor :)

Şimdi adamın biri nick ine "otobüs" yazsa, "kökeni Türkçe değil, oturgaçlı götürgeç ile değiş" mi diyeceğiz? :p
:cat: :cat: :rendeer:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
ismin yada nic'in ne olduğu önemli değil önemli olan kim olduğundur seni tanıyanlar bana hak vericektir :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kılıçbalığı' Alıntı:
Haa rumuzları türkçe olmayan arkadaşlarım sakın alınmasın amacım onlara taş atmak falan degil sadece birazcık vatanseverlik damarım kabardı kendinize çok ii bakın

abi seni elimden kimse alamaz :mrgreen: :mrgreen:

ama düşünsene dişi hehe :p :p komik olur be :bounce: :bounce:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
dishy' Alıntı:
abi seni elimden kimse alamaz :mrgreen: :mrgreen:

ama düşünsene dişi hehe :p :p komik olur be :bounce: :bounce:
Sen rahat ol ben senin yerine kendi bogazımı sıktım üç pare :rendeer: ama beni çok güldürdünnnn "dişi"
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yok yok yapma bnm için değmez :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
değerli kılıçbalığı,
aslında sen çok önemli bir mesaj verdin ve bir çok arkadaşımızda bu mesajı aldı
düşünce ve görüşlerine katılıyorum, arkadaşlarımızın dediği gibi insanlar isimleriyle değil icraatlarıyla anılır.
ama.........

ayrıca egekn tarafından selamlarınızı aldık, saygı ve sevgilerimizi kabul et,
izmir ede bekleriz gelirkende şalgam suyunu unutma .
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selam dostum kuvva
teşekkür ederim içtenliğin için sevgi ve samimiyetinizin sıcaklığını burdan hissedebiliyorum.siz tüm izmir tayfası olarak siden bir ricam var kenanla görüşmenizi istiyorum.bir konu açılmıştı mt ci bir dostumuzun yardıma ihtiyacı var diye o konuya herkesin hassaiyetini bekliyorum.çünki çok güzel gelişmeler var bu günlerde hepimizi sevindirecek ve motorculara kötü bakan insanları utandıracak .hadi hep birlik olalım kendinize çok ii bakın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst