- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
mete_han' Alıntı:ledo baba şu sitede aklıbaşında nadir dostlardan birisin...diğer tayfa bebe...şu nickini şöyle karizmatik vurucu bişey yapsan fenamı olur...isminle girsen nolur...taam yazılarınla mesajlarınla varsın ama ne bilim...ledo tuhaf bişey...etiket önemli...
bakın bana...hadi bakem bana poh atın...yaaa...atamıyonuz dimi...aslanlar gibi mete_han...işte karşınızda doğal ve gerçek bir nick..malzeme budur yani...osman olsam nickmide osman olurdu...gurur duyuyorum nickimle...ne bir artistik patinaj nede bir karizma beklentim var...olayım budur...![]()
mete cim, isimler ve lakaplar kimseyi yüceltmez, kişiler yaptıkları ile isimleri yüceltir. Eğer forumlarda rumuz yerine isim gerekseydi, o zaman hepimiz ismimizi yazardık. Doğrudan isim yazanlar da, kendilerince iyi yapmışlardır.
Sana lafım yok tabii de, biz bu forumda neler gördük, isim soyadla girmiş ama akşam sarhoş olup ıvır zıvır yaparak maskara olmuş.