kh 125 mekanik sorun

Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
slm arkadaşlar aranıza yenı katıldım .bugun 2011 model 6.ay trafik çıkşlı bir kh 125 aldım...almasınada motoru muğladan bodruma getiriyordum ki motor 100 km yolun 60.kmde şişti ve anormal bir motor sesi gelmeye başladı..bende hemen stop edip bodrum servisini aradım ve onlarda atladı geldiler baktılar servise ötürmemiz lazım dediler...motor 2000km bakımı yapılmış serviste 4000 bakımı daha yeni gelmişti.aradan 2/3 saat geçti motoru parçalamışlar motor yağsız kalmış dediler...nasıl olurda 4000 km deki bir motorun bakımları serviste yapılmasına rahmen bir sonrakı bakımına kadar yağı bitiyor..buğarlaştımı acaba diyorum..herhangi bir yağ kaçağıda yok motorda..garantiden yaptırmaya çalışıyoruz diyor servis..kullanıcı hatası asla olamaz bir morun yağı bırak 2000 km de bıtmeyı 10000 km de gıtsen asla bıtmez..nasıl bır mordur kı boyle sorun çokardı...bu arada motorun grank silindir piston gitmiş diyor usta neiştir anlamadım lütfen fir fikir veriniz:jocolor:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bırak garantiden yapsınlar. Nasıl bakım yapmışlar bu motora? Arkadaşım sende yola çıkmadan bi baksaydın yağına be yav.
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
ya kardeşim 2000 km deki motorun nedıye bakacaksın ki....ne motorlar var senelerdır yağı suyu dehişmemiş....servis hatası dedım bende inş.ggarantıden yaparlar değilse bayağı bır para tutar gıbime geliyor...gerçi sonuna kadar hakkımı ararım olmaz ise şahayet
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ya kardeşim 2000 km deki motorun nedıye bakacaksın ki....
siz de haklısınız da gene de kimseye güvenmemek lazım...
0 km hayabusa da alsam toplam agırlıgı 5-10 kg olan anahtar takımımı her zaman yanıma alırım...
her gunde binmeden önce motorun yagına bakarım...
cok zor bi iş olmasa gerek...düz tutup çubugunu çekeceksin yada penceresi varsa (o daha iyi) bakıp yoluna devam edeceksin...
sonucda kul yapısı bir alet...
neyse geçmiş olsun...
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
senelerdir vitesli motor kullanırım hiç böyle birşeyle karşılaşmadım...zamanında yağını değiştirmeden bindiğim olmuştur ama yağın bitme olayı ki yenibır motorda halen enterasan geliyor bana...bir hevesle aldım dakika bir kübadan gol bir oldu
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
haklısın ama garantiden yağ koyan usta içine en dandik scoot marka en ucuz yağı kakalamıştır içine bırak 2000 km yi 200 km de buhar olup uçuyor be yağ. Denenmiştir yani. O yağa ne koyuyorlarsa fazla devir, uzun yolda uçup gidiyo. Castrollerde öyle bi sorun yok. Genede uzun yolda en az 250 km de bir kontrol gerektirir. Benim gibi dip gaz gidersen şayet. Veya sıkmadan 80 le gitsen bile en az 500 km de bir yağ kontrolü. Yeni olup olmaması farketmez. İnşallah garantiden değişir. Motorunun ustası her zaman sahibir bunu unutma.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
haklısın ama garantiden yağ koyan usta içine en dandik scoot marka en ucuz yağı kakalamıştır içine bırak 2000 km yi 200 km de buhar olup uçuyor be yağ. Denenmiştir yani. O yağa ne koyuyorlarsa fazla devir, uzun yolda uçup gidiyo. Castrollerde öyle bi sorun yok. Genede uzun yolda en az 250 km de bir kontrol gerektirir. Benim gibi dip gaz gidersen şayet. Veya sıkmadan 80 le gitsen bile en az 500 km de bir yağ kontrolü. Yeni olup olmaması farketmez. İnşallah garantiden değişir. Motorunun ustası her zaman sahibir bunu unutma.
adem adam küba markadan bahsediyor gördüğün gibi ve honda hariç ben yağ yakan motor görmedim:pl:
hatta bizim bi arkadaşta cg 125 var HONDA o bile uzun yolda yağ eksiltiyor:santa:
bence garanti işi bi işe yaramaz cebinden yaptırırsın gibi me geliyor:farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya kardeşim 2000 km deki motorun nedıye bakacaksın ki....ne motorlar var senelerdır yağı suyu dehişmemiş....servis hatası dedım bende inş.ggarantıden yaparlar değilse bayağı bır para tutar gıbime geliyor...gerçi sonuna kadar hakkımı ararım olmaz ise şahayet
Sizi ilk defa gördüm bu formda. Ben bodrumluyum. Nick ismindede geçiyo. Bodrumlumusun? Ben 1000 km de yağ değiştiririm sen 2000 km de motorun yağınamı bakılır diyosun. Bakmazsan aynı sekil A daki gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Sevgiler bodrumdan.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem adam küba markadan bahsediyor gördüğün gibi ve honda hariç ben yağ yakan motor görmedim:pl:
hatta bizim bi arkadaşta cg 125 var HONDA o bile uzun yolda yağ eksiltiyor:santa:
bence garanti işi bi işe yaramaz cebinden yaptırırsın gibi me geliyor:farao:
Motorun kübası,hondası,yamahası,mondialimi kaldı artık? Motor motordur arkadaşım. Nede olsa hepsinde MADE İN CHANNA yazıyor :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
inşallah cepden ödemezsinde...
eğerki öyle bir durum olursa...
motoru yaptırmadan önce değişecek parçaların fiyat lisetesini al...
sonra aynı parçaların fiyatlarına rialli motorun sitesinden bak...servis ile arasında eminimki bayagı fiyat farkı olur...
aklının bir köşesin de bulunsun...
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
bugün antep fabrikayla görüşecek servistekiler bakalım inş.parçaları gönderirler..servistekiler biz senin tarafındayız diyorlar sonuna kadar zorlayacağız dediler olmaz ise diye fabrikayı...bende aradın dün antep i satş sonrası müşteri tem.görüştüm..ilgileneceğiz dediler ama hayırlısı bakalım
 
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
80
Umarım tez zamanda cepten birşey çıkmadan sorunun çözülür. Daha sonraki kullanımlar içinde tedbirli olursun.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
haklısın ama garantiden yağ koyan usta içine en dandik scoot marka en ucuz yağı kakalamıştır içine bırak 2000 km yi 200 km de buhar olup uçuyor be yağ. Denenmiştir yani. O yağa ne koyuyorlarsa fazla devir, uzun yolda uçup gidiyo. Castrollerde öyle bi sorun yok. Genede uzun yolda en az 250 km de bir kontrol gerektirir. Benim gibi dip gaz gidersen şayet. Veya sıkmadan 80 le gitsen bile en az 500 km de bir yağ kontrolü. Yeni olup olmaması farketmez. İnşallah garantiden değişir. Motorunun ustası her zaman sahibir bunu unutma.
valla skut mukut marka bilmem ama dediğin gibi serviste koydukları yağın yarısı 300 km de uçtu benim de .castrol koydum 400 km dir gram eksilmedi.bi de servis castrol mobil hiç farketmez bizim yağ da süper demişti ...evet tereyağ...
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
parçaları garantiden gönderiyorlar çok çükür..kullanıcı hatası olmadığı ve granktan kaynaklanan sorun sonucu silindir sekman piston çizilmiş ve sıfırları fabrıkadan göderilme kararı alındı
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senelerdir vitesli motor kullanırım hiç böyle birşeyle karşılaşmadım...zamanında yağını değiştirmeden bindiğim olmuştur ama yağın bitme olayı ki yenibır motorda halen enterasan geliyor bana...bir hevesle aldım dakika bir kübadan gol bir oldu

kardeşim tek golle kalsa iyi handikap yapar ...dua et 7+ olmasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

:wiinkk::flower::wiinkk::flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst