- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 1,610
- Konu Yazar
- #1
Köprü ve otoban gişelerinden geçerken çoğumuzun kullandığı KGS’ nin okutulması, sanıyorum bazı arkadaşlar için bir sıkıntı...! Bu kanıya nereden vardığımı sormak geçiyorsa içinizide, FSM köprüsünden geçmek üzere önümdeki Maxi Scooter’ lı abiyi yaklaşık 4 dakika boyunca bekleyip sabrımın sınırlarına gidip geldikten sonra artık böyle düşünmeye başladım. Çünkü KGS’ sini nereye koyduğunu bilmediğinden, bütün ceplerini, cüzdanını ve en sonunda motorun sağını solunu aramaya başlayıp Şükür bulunca geçtide bizde arkasından geçtik. OGS kullananlar varsa, zaten bu sorunu yaşamıyorlardır. Maalesef ki bazı arkadaşlar plakalarını kapatarak geçmekteler, (bu arada köprü ve otoyollara para vermemeliyiz sonuna kadar bu fikirdeyim) bende bu nedenle kendim için yaptığım KGSMatik’ i sizlerle paylaşmak istedim. Bir kişinin bile işine yarayacaksa ne mutlu benim için.
Öncelikle tabiki bir KGS almamız gerekiyor, ancak bu KGS’ ler gişelerden alındığında en az 20-30 liralık tutarlar ile dolduruluyor. Her zaman bu kadar yükleme yapmak istemeyenler (yani ben) için bir tavsiye (reklam amacı yoktur) Shell Smart Card artık KGS olarak kullanılabiliyor ve alt limit 5 tl.

Gerekli malzemeler,
1. KGS
2. Yoyolu yaka kartlığı



Bundan sonra kolay, KGS’ mizi yaka kartlığına geçiriyoruz...


Daha sonra, bu kartlık’ ı dilediğinizde hızlı bir şekilde ulaşabileceğiniz herhangi bir yere takmak kalıyor geriye.
Bir kaç alternatif....



Ben intercomu kullanmadığım zamanlar montuma takıyordum, ama şimdi seyehate çıktığımda sırt çantam depo üstü çantaya dönüştüğü ve üzerinde bu kartlığı takılabileceğim çok uygun yerler olduğu için artık deponun üzerindeki çantama takıyorum. Tabi bu alternatifler motorunuzun marka modeline göre değişiklik göstereceğinden artık o kadarınıda buluverin.
Umarım, işinize yarar.
“KAZASIZ SÜRÜŞLER”
Öncelikle tabiki bir KGS almamız gerekiyor, ancak bu KGS’ ler gişelerden alındığında en az 20-30 liralık tutarlar ile dolduruluyor. Her zaman bu kadar yükleme yapmak istemeyenler (yani ben) için bir tavsiye (reklam amacı yoktur) Shell Smart Card artık KGS olarak kullanılabiliyor ve alt limit 5 tl.

Gerekli malzemeler,
1. KGS
2. Yoyolu yaka kartlığı



Bundan sonra kolay, KGS’ mizi yaka kartlığına geçiriyoruz...


Daha sonra, bu kartlık’ ı dilediğinizde hızlı bir şekilde ulaşabileceğiniz herhangi bir yere takmak kalıyor geriye.
Bir kaç alternatif....



Ben intercomu kullanmadığım zamanlar montuma takıyordum, ama şimdi seyehate çıktığımda sırt çantam depo üstü çantaya dönüştüğü ve üzerinde bu kartlığı takılabileceğim çok uygun yerler olduğu için artık deponun üzerindeki çantama takıyorum. Tabi bu alternatifler motorunuzun marka modeline göre değişiklik göstereceğinden artık o kadarınıda buluverin.
Umarım, işinize yarar.
“KAZASIZ SÜRÜŞLER”