Keşke şunu alsaydın, keşke bunu almasaydın

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keşkelerle hayat geçmez be arkadaşım.. Motosiklet bu.. keyif için alıyorsun zaten. Canın neyi çekerse onu alırsın. Ne yani susadın canın kola istedi gittin onu aldın içtin.. keşke su alıp içseydim der misin? Onu istemişsin onu almışsın. gerisi ıvır zıvırdan işler. keyfine bak, salla gitsin geriye kalanı.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Keşkelerle hayat geçmez be arkadaşım.. Motosiklet bu.. keyif için alıyorsun zaten. Canın neyi çekerse onu alırsın. Ne yani susadın canın kola istedi gittin onu aldın içtin.. keşke su alıp içseydim der misin? Onu istemişsin onu almışsın. gerisi ıvır zıvırdan işler. keyfine bak, salla gitsin geriye kalanı.

Arkadaşım zaten ben keşke demiyorum. Keşkeyi diyen diğerleri :)

Yani canım kola çekmiş kola içiyorum, başka birisi geliyor kola yerine su iç diyor. Senin benzetmene göre bunun gibi bişey:mrgreen:

Ben kolayı seviyorum ama napıyım:p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben her sabah aç karnına içiyorum zaten :) öleceksin diyorlar ama hala midede tık yok akşamları içtiğim ballı süt sayesinde :)
keşke demediğini biliyorum arkadaşım, yani inan o lafları dinlemeye değmez.. ha cidden işe yarar öneri olur yaparsın. ama elaleme ne senin cebindeki parayı nereye harcadığından değil mi?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
keşke kola içmeseniz, gençliğinize yazık :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kolanın çoğu su zaten suya para veriyosunuz :p

yazında kolasız olmaz lakin
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yılmzzz dostum dur geyik zincirini ben bi bozayım...:)

bende 2006 model 1.300 km'de CBF250 aldığımda 5.750'ye herkes ya 1000 lira daha ver ER5 al hem 500'lük falan diyip duruyodu...ama kimseye aldırış etmedim şimdide makinemden gayet memnunummm...

daha dur bitmedi asıl görüş aile çevrem ve iş arkadaşlarım tarafından fiyatı öğrendikten sonra yaaa o fiyata araba alınırdı be niye motor aldın manyak mısın gibi bir sürü öğüt aldımmmm....:queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yılmzzz dostum dur geyik zincirini ben bi bozayım...:)

bende 2006 model 1.300 km'de CBF250 aldığımda 5.750'ye herkes ya 1000 lira daha ver ER5 al hem 500'lük falan diyip duruyodu...ama kimseye aldırış etmedim şimdide makinemden gayet memnunummm...

daha dur bitmedi asıl görüş aile çevrem ve iş arkadaşlarım tarafından fiyatı öğrendikten sonra yaaa o fiyata araba alınırdı be niye motor aldın manyak mısın gibi bir sürü öğüt aldımmmm....:queen:

Dostum o fiyata araba alınır bana da söylendi. Benim motor meraklısı olduğumu bilenler başka motorlar söyledi. Halbuki onlara ne :)

Konyada yarış motorlarından başka motorlar pek bilinmez ama ben internetten araştırdım en uygun motorun cbf olduğuna karar verdim ve aldım :mrgreen:

Hayırlı olsun güle güle bin dyenler var hiç bi fiyat sormadan ve ilginç fikirler vermeden. Onlara da teşekkür ederim
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
herkes kendi tarzı ve kafasında yarattıgı motorları on plana cıkartmaya calısıyor... Arkadaşlardan da aralarında haklı olanlar var ama Kawasaki için bi şey diyemem... İlk basta ben kawazaki almam alamam alsamda binemem....

Neden ?
Distrübitör firma alakasız ilgisiz duyarsız
Bolu da servisi yok
Yedek parçası sıkıntı olur

Bu sebeplerden dolayı ben bi honda veya Yamaha almayı tercih ederim.. Yetkili bayileri yok ama en azından temsili bayileri var burada... Herkesin ortamı yasam yerleri farklı herkes kendi açısından bu olaylara bakarsa daha saglıklı kararlar verebilir...

@ylmzzz Sen güzel bir tercih yapmıssın Gerisini boşver...
Ama seni enduroyla görsek daha iyi olurdu bea :p Soyle Kawasaki KLR 650 fln :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla ya.. şu lafa sinir oluyorum '' ÜÜFF.. BU PARA BUNA VERİLİR Mİ YA... BİRAZ DAHA PARA BİRİKTİRSEN ARABA ALIRDIN...'' ya sanane kardeşim. sen git araba al diyorum. veya benim arabam da var.. ben şimdi bunla gezmek istiyorum diyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ya.. şu lafa sinir oluyorum '' ÜÜFF.. BU PARA BUNA VERİLİR Mİ YA... BİRAZ DAHA PARA BİRİKTİRSEN ARABA ALIRDIN...'' ya sanane kardeşim. sen git araba al diyorum. veya benim arabam da var.. ben şimdi bunla gezmek istiyorum diyorum...

Şimdi böyle bir yaklaşımda bulunan bir kimse, senin canını sıkacağını düşünemeyecek kadar düşüncesiz biri demektir. Bir kimsenin canını sıkıp moralini bozacağını düşünmeyen bir kimse de, karşısındaki insanı yeterince önemsemiyor demektir. Seni önemsemeyen bir insanı da kırmaktan korkmamak gerekir.En iyi savunma hattını genişletmektir.

Ona söylenecek söz basit.Yanlış anlama birader ama ben de senin şu üzerindeki kıyafete para vermem. Ama düşün sen bunu üzerine giyip dışarı çıkmışsın. :cherry: Deyip sırıtırsan orada dut yemiş bülbül gibi kalacaktır ve eğer çok az da olsa kafası çalışıyorsa ne demek istediğini anlayacaktır.

Hiç izahata, tartışmaya gerek yok. Düşüncesizlik belli bir yerde bıçak gibi kesilmesi gereken sözlerle kesilmelidir.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Arkadaşlar hepimizin zevkleri, motosikletimizle gezdiğimiz yerler farklı olabiliyor. Bunlara göre de motosiklet tercihi yapıyoruz. Fakat kendi motorumu aldığım fiyatı söyleyince bazı kişiler bu fiyata şu alınır bu alınır söylüyorlar.

Mesela CBF250 nin sıfırı 7920 ytl, bu fiyatı duyan birisi
-Bu fiyata kawasaki alınır. (kişinin sözlerinden motordan anlamadığı belli)

2.eli twister için konuşursak 4000-4500 gibi fiyatlar söz konusu. Bu fiyatları duyunca pahalı deniyor. Motora bu kadar para verilir mi? Biraz daha ekle yarış motoru al deniyor. Hep motosikleti hava makinesi, karizma cihazı gibi algılıyoruz.

Çin malı scooterlar 2 bin ytl hatta maxi scooterlar 3500 ytl gibi fiyatlardayken 4000-4500 ytl gibi fiyatı neden pahalı buluyorlar.

Hele bu fiyata lpg li şahin araba alınır diyenleri hiç hesaba katmıyorum.

Yani 92-93 model racingleri herkes aslan gibi motor görüyor. Halbuki ne kadar sorunlu, tamiri bazen imkansız motorlar olduğunu bilmiyorlar.

Önce aldığımız motorlara herkesin hayırlı olsun demesi gerekmez mi? Benim motorum 2004 model. Aynı model bir racing zaten 15-20 bin ytl arası değişiyor. Neden kıyaslama buna göre yapılmıyor.

Ayrıca ailem tarafından maksimum 250cc sınırı var ve motor hacmini yavaş yavaş büyültüyorum. Bunu herkes neden anlamıyor? İlle ''kawasaki mi'' almak gerekli:pr:

Motosikleti sadece yarış motorlarından ibaret sanan cahilleri kınıyorum:)

Sizin görüşleriniz nedir? Aldığınız motorlara karışan kişiler olduysa lütfen paylaşın. :wiinkk:

Motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...:)

öncelikle BRAVO..:cat:

Yazdıkları o kadar doğru ve hayatın içinden ki sankı
ben yazmısım gıbı hıssettım...:)

Motosiklet kültürü olmayan bir toplumda yaşıyoruz

War ya yoksa RACE makıne olacak
guzel bır egzos sesı olacak Enduro yada naked makıneye

''BU NE YAAA,KURYE MOTORU'' dıyen ınsanlara laf anlatmak o kadar zor kı
anlatmasam kendımı suclu hıssederım...:pale:

Ama sabır sabır bır yere kadar

Neyse Arkadaşım yazdığın her cümle doğru...sana sonuna kadar katılıyorum..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
74
senin durumunu anlıyorum ve hak veriyorum ylmzzz kimseye kulak asma salla gitsin benim motor içinde çevremdeki insanlar pek içinde olmadığı için çok iyi güzel diyorlar ama ben çin malı aldığıma pişman oldum sonradan keşke 2 3 yaşında yamaha honda gibi markaları araştırsaydım diyorum ama şimdilik benim durumuma görede bu ideal ilerde inşallah benim durumumda daha iyi bir makinayı onaylıycak sadece sabır diyorum mutlu günler gelicek :)
 
Katılım
4 Ara 2005
Mesajlar
39
sizlere katılıyorum arkadaşlar..çevremizde motosiklet kültürünü bilmeyen o kadar çok insan var ki..ben 1,5 yıldır büyük bir keyifle scooter kullanıyorum. motor hacmi küçük diye de hiç gocunmadım doğrusu. motosiklet kullandığımı duyan birisi "vay! kaç yapıyo?" diye sordu..uff cehalete bak dedim içimden. gerçi biz de küçükken süper bir mercedes veya bmw otomobil gördüğümüzde yanına yanaşıp camından hız kadranına bakardık kaç yapıyo diye..öyle bişey işte :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yılmazzcım keşke cbf 250 alsaydın ya...twıster artık fosil oldu...:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Teşekkürler arkadaşlar görüşlerinizi paylaştığınız için :wiinkk:


Yılmazzcım keşke cbf 250 alsaydın ya...twıster artık fosil oldu...:p

Kanka gel de fosil senin çıtır taptazecik cbf150 ne napıyor gör bakalım. (yanlış anlaşılmasın performans olarak:p:p)

Mucuk :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla aslanlar gibi...alıştım motoruma...herşeyi 4/4 lük...mükemmele yakın...2004 wısterım olacağına 2007 cbf 150 m olsun...:p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
valla aslanlar gibi...alıştım motoruma...herşeyi 4/4 lük...mükemmele yakın...2004 wısterım olacağına 2007 cbf 150 m olsun...:p

Tercih meselesi kanka. CBF150 yi severim bilirsin:p CBF150 topiğini motoru sevmesem açmazdım zaten. :wiinkk:

Herkesin motoru tekrardan hayırlı olsun. Mete_han gibi insanlara kulak asmayın:p Binin motorunuza mutlu olun.:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tercih meselesi kanka. CBF150 yi severim bilirsin:p CBF150 topiğini motoru sevmesem açmazdım zaten. :wiinkk:

Herkesin motoru tekrardan hayırlı olsun. Mete_han gibi insanlara kulak asmayın:p Binin motorunuza mutlu olun.:cherry:

hehheh...moralin bozuldu demi...:queen:


düşünsene seneye senin motor 3 yaşına bascak...benimki henüz 4 aylık bile değil...:cherry::p


esas bomba haberi şimdi duy...topik açıyom...boşa fosil demiyoz...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Kanka CBF150 yi konyada ilk deneyenlerdenim. Performans yeterli gelseydi alıcaktım zaten. Ama benim aradığım tork yok yani.

Ayrıca istediğim zaman satıp cbf150 alırım kanka. :cherry: İsterse 2008 olsun gitmedikten sonra ne alemi var:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst