- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #21
keşke bu başlığı açmasaydında başka başlık açsaydın:queen::queen:
Görüşlere saygılı olmalıyız da bu ne yav
keşke bu başlığı açmasaydında başka başlık açsaydın:queen::queen:
Keşkelerle hayat geçmez be arkadaşım.. Motosiklet bu.. keyif için alıyorsun zaten. Canın neyi çekerse onu alırsın. Ne yani susadın canın kola istedi gittin onu aldın içtin.. keşke su alıp içseydim der misin? Onu istemişsin onu almışsın. gerisi ıvır zıvırdan işler. keyfine bak, salla gitsin geriye kalanı.
yılmzzz dostum dur geyik zincirini ben bi bozayım...
bende 2006 model 1.300 km'de CBF250 aldığımda 5.750'ye herkes ya 1000 lira daha ver ER5 al hem 500'lük falan diyip duruyodu...ama kimseye aldırış etmedim şimdide makinemden gayet memnunummm...
daha dur bitmedi asıl görüş aile çevrem ve iş arkadaşlarım tarafından fiyatı öğrendikten sonra yaaa o fiyata araba alınırdı be niye motor aldın manyak mısın gibi bir sürü öğüt aldımmmm....:queen:
valla ya.. şu lafa sinir oluyorum '' ÜÜFF.. BU PARA BUNA VERİLİR Mİ YA... BİRAZ DAHA PARA BİRİKTİRSEN ARABA ALIRDIN...'' ya sanane kardeşim. sen git araba al diyorum. veya benim arabam da var.. ben şimdi bunla gezmek istiyorum diyorum...
Arkadaşlar hepimizin zevkleri, motosikletimizle gezdiğimiz yerler farklı olabiliyor. Bunlara göre de motosiklet tercihi yapıyoruz. Fakat kendi motorumu aldığım fiyatı söyleyince bazı kişiler bu fiyata şu alınır bu alınır söylüyorlar.
Mesela CBF250 nin sıfırı 7920 ytl, bu fiyatı duyan birisi
-Bu fiyata kawasaki alınır. (kişinin sözlerinden motordan anlamadığı belli)
2.eli twister için konuşursak 4000-4500 gibi fiyatlar söz konusu. Bu fiyatları duyunca pahalı deniyor. Motora bu kadar para verilir mi? Biraz daha ekle yarış motoru al deniyor. Hep motosikleti hava makinesi, karizma cihazı gibi algılıyoruz.
Çin malı scooterlar 2 bin ytl hatta maxi scooterlar 3500 ytl gibi fiyatlardayken 4000-4500 ytl gibi fiyatı neden pahalı buluyorlar.
Hele bu fiyata lpg li şahin araba alınır diyenleri hiç hesaba katmıyorum.
Yani 92-93 model racingleri herkes aslan gibi motor görüyor. Halbuki ne kadar sorunlu, tamiri bazen imkansız motorlar olduğunu bilmiyorlar.
Önce aldığımız motorlara herkesin hayırlı olsun demesi gerekmez mi? Benim motorum 2004 model. Aynı model bir racing zaten 15-20 bin ytl arası değişiyor. Neden kıyaslama buna göre yapılmıyor.
Ayrıca ailem tarafından maksimum 250cc sınırı var ve motor hacmini yavaş yavaş büyültüyorum. Bunu herkes neden anlamıyor? İlle ''kawasaki mi'' almak gereklir:
Motosikleti sadece yarış motorlarından ibaret sanan cahilleri kınıyorum
Sizin görüşleriniz nedir? Aldığınız motorlara karışan kişiler olduysa lütfen paylaşın. :wiinkk:
Yılmazzcım keşke cbf 250 alsaydın ya...twıster artık fosil oldu...![]()
valla aslanlar gibi...alıştım motoruma...herşeyi 4/4 lük...mükemmele yakın...2004 wısterım olacağına 2007 cbf 150 m olsun...![]()
Tercih meselesi kanka. CBF150 yi severim bilirsinCBF150 topiğini motoru sevmesem açmazdım zaten. :wiinkk:
Herkesin motoru tekrardan hayırlı olsun. Mete_han gibi insanlara kulak asmayınBinin motorunuza mutlu olun.:cherry: