- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hepimizin zevkleri, motosikletimizle gezdiğimiz yerler farklı olabiliyor. Bunlara göre de motosiklet tercihi yapıyoruz. Fakat kendi motorumu aldığım fiyatı söyleyince bazı kişiler bu fiyata şu alınır bu alınır söylüyorlar.
Mesela CBF250 nin sıfırı 7920 ytl, bu fiyatı duyan birisi
-Bu fiyata kawasaki alınır. (kişinin sözlerinden motordan anlamadığı belli)
2.eli twister için konuşursak 4000-4500 gibi fiyatlar söz konusu. Bu fiyatları duyunca pahalı deniyor. Motora bu kadar para verilir mi? Biraz daha ekle yarış motoru al deniyor. Hep motosikleti hava makinesi, karizma cihazı gibi algılıyoruz.
Çin malı scooterlar 2 bin ytl hatta maxi scooterlar 3500 ytl gibi fiyatlardayken 4000-4500 ytl gibi fiyatı neden pahalı buluyorlar.
Hele bu fiyata lpg li şahin araba alınır diyenleri hiç hesaba katmıyorum.
Yani 92-93 model racingleri herkes aslan gibi motor görüyor. Halbuki ne kadar sorunlu, tamiri bazen imkansız motorlar olduğunu bilmiyorlar.
Önce aldığımız motorlara herkesin hayırlı olsun demesi gerekmez mi? Benim motorum 2004 model. Aynı model bir racing zaten 15-20 bin ytl arası değişiyor. Neden kıyaslama buna göre yapılmıyor.
Ayrıca ailem tarafından maksimum 250cc sınırı var ve motor hacmini yavaş yavaş büyültüyorum. Bunu herkes neden anlamıyor? İlle ''kawasaki mi'' almak gerekli
r:
Motosikleti sadece yarış motorlarından ibaret sanan cahilleri kınıyorum
Sizin görüşleriniz nedir? Aldığınız motorlara karışan kişiler olduysa lütfen paylaşın. :wiinkk:
Mesela CBF250 nin sıfırı 7920 ytl, bu fiyatı duyan birisi
-Bu fiyata kawasaki alınır. (kişinin sözlerinden motordan anlamadığı belli)
2.eli twister için konuşursak 4000-4500 gibi fiyatlar söz konusu. Bu fiyatları duyunca pahalı deniyor. Motora bu kadar para verilir mi? Biraz daha ekle yarış motoru al deniyor. Hep motosikleti hava makinesi, karizma cihazı gibi algılıyoruz.
Çin malı scooterlar 2 bin ytl hatta maxi scooterlar 3500 ytl gibi fiyatlardayken 4000-4500 ytl gibi fiyatı neden pahalı buluyorlar.
Hele bu fiyata lpg li şahin araba alınır diyenleri hiç hesaba katmıyorum.
Yani 92-93 model racingleri herkes aslan gibi motor görüyor. Halbuki ne kadar sorunlu, tamiri bazen imkansız motorlar olduğunu bilmiyorlar.
Önce aldığımız motorlara herkesin hayırlı olsun demesi gerekmez mi? Benim motorum 2004 model. Aynı model bir racing zaten 15-20 bin ytl arası değişiyor. Neden kıyaslama buna göre yapılmıyor.
Ayrıca ailem tarafından maksimum 250cc sınırı var ve motor hacmini yavaş yavaş büyültüyorum. Bunu herkes neden anlamıyor? İlle ''kawasaki mi'' almak gerekli
Motosikleti sadece yarış motorlarından ibaret sanan cahilleri kınıyorum
Sizin görüşleriniz nedir? Aldığınız motorlara karışan kişiler olduysa lütfen paylaşın. :wiinkk: