:queen: yırtıldımmüjde ar geldi aklıma ilk resmi görünce. değerli çalışmanız için teşekkür eder hürmetler sunarım mistır satriani.
ilginç resimler ama Türk kanı oldugunu sanmıyorum biz daha ilginçlerini yaparız![]()
evet haklısın TR'de daha ilginçleri yaşanır ama onlar da görüntülenemez![]()
aslında böle bi topikmi açsak sokaktaki ilginçlikler diye :queen:
güzel memleketimde ne ilginçlikler çıkar kimbilir :queen::queen::queen: