Keşif gezilerim 5: Sakarya Nehri ve Ovalarında

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bu sefer Sakarya nehrinin oralardan nehiri uzun bi müddet takip edip bi yay çizerek bi şekilde E5 yolunu bulmayı planladım
Planladığım gibi gitti sayılır, ayrıntılar fotoğraflarda



Sakarya 'ya iç yoldan gideyim dedim, ama mudurnu çayırı üzerindeki köprü yıkılmış, yeniden yapılıyor sanırım




Ben de çaydan karşıya geçemediğimden kenarına doğru ilerleyim dedim, belki ilerde bi köprü vardır





Gidiyorum





gidiyorum da upuzun bi yol, karşıdan biri geliyor, onu durdurup soruyorum, bu yol çıkmaz diyor
ben de çaresiz geri dönüp e5 üzerinden Sakarya'ya gidiyorum














e5 e çıkmak için de geldiğim yolu kullanmadım, yine rastgele giriyorum, hadi hayırlısı





baharın geldiğine dair işaretler





burada ne görüyorsunuz, ben kebap gördüm ilk gördüğümde :)





Bu yol nereye çıkacak çok merak ediyorum













yollar süper, tam enduroluk, bu arada bu yol e5 e çıkıyo, sıkıntı yok :)





bu arada Sakarya nın kuzeyinden Karasu tarafına gidiyorum ve sakarya nehrini görünce hemen bi toprak yola sapıyorum





Klasik poz :)






yollar harika











nehir kenarına iyice yaklaşıyorum, biraz mola





filmlerde tarzanın aaaaaa diye bağırdığı sahnelerde tuttuğu sarmaşık böyle bişey olsa gerek :)






Acayip sağlam






Bu da Sakarya nehrimiz













Tarlada tek başına :)














yola devam, yol süper, basıyorum gaza








Bu foto da güzel oldu :)







Bu kavaklıklardan bi dünya var buralarda






































Buraya bittim, harika biyer, manzaraya bakarmısınız, yerler çim, ağaçlıklar felan, ışık süper, gel keyfim gel :)





Bu foto da çok gizemli oldu





Manzaralar süper de bu yol git git bitmiyo, nehrin diğer tarafına geçip E5 e çıkacak bi yol bulmam lazım
hava da kararıyor, akşama kalmak istemiyorum








evet nihayet buluyorum, ama buraya gelinceye kadar bayağı bi yollardan geçtim :)






Bu yol beni götürecek







geçenlerde yapmış olduğum gezideki bi yerden geçiyorum, tam burada göl vardı , ama şimdi yok, o kadar su nereye gitti





Bu ağaçlar dikkatimi çekiyor
Bu ağaçlar yanlış hatırlamıyosam üzerinde "1990 sensinde 236 yaşındaydı" yazıyordu, soru : o halde şimdi kaç yaşında :)))))))))
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Baya baya geziyorsun memleketi tekerine sağlık
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
helal be YUSUF HOCAM,yine güzel bir gezi ile karşımıza çıktın! nasıl sakarya güzel yer değilmi? bence sapanca gölün ve civarınıda gezmelisin,ben arabayla gezdim oraları ,samimiyetle söylüyorum harika yerlerdi,hele orada karadenizli kemençe çalan bir amca vardı,videosunu çektim ,söylediği şarkı çok ilginç sözlerle doluydu,doğrusu harika yerler var sakaryada,yusuf hocam emeğinize ve yüreğinize sağlık,eskişehirden selamlar,saygılar...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi olmuş.Resimlerde hoş olmuş.Eline sağlık.
Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese, çok sağolun, gezmeye çalışıyorum fırsat buldukça işte :)
Mesut hocam evet güzel yer sakarya, enduroluk çok yeri var gezilecek, bir sürü rota alternatifi var, sağolun hocam
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Sakarya'yı seninle tanıyacağız, bilindik yolların dışına çıkman harika. Hafif bir enduro olsa daha fena keşifler göreceğiz gibi. Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Sakarya'yı seninle tanıyacağız, bilindik yolların dışına çıkman harika. Hafif bir enduro olsa daha fena keşifler göreceğiz gibi. Paylaşım için teşekkürler.

yolların dışı beni çekiyor :) hafif endurom vardı da bu da biraz daha uzun soluklu gezilerde daha iyi oluyo :) teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
yine güzel bi gezi ve harika fotoğraflar hocam bi haftasonu yanınza gelip oraları beraber gezmek isterim sakaryanın kaşifi olmuşsunuz.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
94
Fotolardan anladığım zevkli bir gezi olmuş. Çanakkale 18 Mart Motosiklet Derneği' mizin 8-9-10 Mayıs'ta Yenice Göknar Otel ve civarında yapacağı festivalimize de bekleriz. Tüm motorcu dostlarımız davetlidir.
Aşağıdaki linkten Çanakkale 18 Mart Motosiklet Derneği' ne ait ulusal festivalimiz ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz arkadaşlar. Başka şubemiz yoktur, Taklitlerimizden kaçınınız )

https://www.facebook.com/groups/18martmotosikletdernegi/
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yine güzel bi gezi ve harika fotoğraflar hocam bi haftasonu yanınza gelip oraları beraber gezmek isterim sakaryanın kaşifi olmuşsunuz.

sağolasın, tabi neden olmasın, beklerim, biraz mesafe var ama olsun :)

güzel gezi.. kle500 candır :)
evet aynen öyle, can can :)


Fotolardan anladığım zevkli bir gezi olmuş. Çanakkale 18 Mart Motosiklet Derneği' mizin 8-9-10 Mayıs'ta Yenice Göknar Otel ve civarında yapacağı festivalimize de bekleriz. Tüm motorcu dostlarımız davetlidir.
Aşağıdaki linkten Çanakkale 18 Mart Motosiklet Derneği' ne ait ulusal festivalimiz ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz arkadaşlar. Başka şubemiz yoktur, Taklitlerimizden kaçınınız )

https://www.facebook.com/groups/18martmotosikletdernegi/

teşekkürler bilgilendirme için, nasip diyelim


Çok güzel fotoğraflar. Paylaşım için teşekkürler.

teşekkürler
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
6
Böyle havalarda gezmeyi çok severim, tebrikler güzel gezi olmuş. Sakaryanın doğduğu yere, Eskişehirede bekleriz saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst