- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bu sefer Sakarya nehrinin oralardan nehiri uzun bi müddet takip edip bi yay çizerek bi şekilde E5 yolunu bulmayı planladım
Planladığım gibi gitti sayılır, ayrıntılar fotoğraflarda
Sakarya 'ya iç yoldan gideyim dedim, ama mudurnu çayırı üzerindeki köprü yıkılmış, yeniden yapılıyor sanırım

Ben de çaydan karşıya geçemediğimden kenarına doğru ilerleyim dedim, belki ilerde bi köprü vardır

Gidiyorum

gidiyorum da upuzun bi yol, karşıdan biri geliyor, onu durdurup soruyorum, bu yol çıkmaz diyor
ben de çaresiz geri dönüp e5 üzerinden Sakarya'ya gidiyorum


e5 e çıkmak için de geldiğim yolu kullanmadım, yine rastgele giriyorum, hadi hayırlısı

baharın geldiğine dair işaretler

burada ne görüyorsunuz, ben kebap gördüm ilk gördüğümde

Bu yol nereye çıkacak çok merak ediyorum


yollar süper, tam enduroluk, bu arada bu yol e5 e çıkıyo, sıkıntı yok

bu arada Sakarya nın kuzeyinden Karasu tarafına gidiyorum ve sakarya nehrini görünce hemen bi toprak yola sapıyorum

Klasik poz

yollar harika


nehir kenarına iyice yaklaşıyorum, biraz mola

filmlerde tarzanın aaaaaa diye bağırdığı sahnelerde tuttuğu sarmaşık böyle bişey olsa gerek

Acayip sağlam

Bu da Sakarya nehrimiz


Tarlada tek başına


yola devam, yol süper, basıyorum gaza

Bu foto da güzel oldu

Bu kavaklıklardan bi dünya var buralarda





Buraya bittim, harika biyer, manzaraya bakarmısınız, yerler çim, ağaçlıklar felan, ışık süper, gel keyfim gel

Bu foto da çok gizemli oldu

Manzaralar süper de bu yol git git bitmiyo, nehrin diğer tarafına geçip E5 e çıkacak bi yol bulmam lazım
hava da kararıyor, akşama kalmak istemiyorum

evet nihayet buluyorum, ama buraya gelinceye kadar bayağı bi yollardan geçtim

Bu yol beni götürecek

geçenlerde yapmış olduğum gezideki bi yerden geçiyorum, tam burada göl vardı , ama şimdi yok, o kadar su nereye gitti

Bu ağaçlar dikkatimi çekiyor
Bu ağaçlar yanlış hatırlamıyosam üzerinde "1990 sensinde 236 yaşındaydı" yazıyordu, soru : o halde şimdi kaç yaşında
))))))))

Planladığım gibi gitti sayılır, ayrıntılar fotoğraflarda
Sakarya 'ya iç yoldan gideyim dedim, ama mudurnu çayırı üzerindeki köprü yıkılmış, yeniden yapılıyor sanırım

Ben de çaydan karşıya geçemediğimden kenarına doğru ilerleyim dedim, belki ilerde bi köprü vardır

Gidiyorum

gidiyorum da upuzun bi yol, karşıdan biri geliyor, onu durdurup soruyorum, bu yol çıkmaz diyor
ben de çaresiz geri dönüp e5 üzerinden Sakarya'ya gidiyorum


e5 e çıkmak için de geldiğim yolu kullanmadım, yine rastgele giriyorum, hadi hayırlısı

baharın geldiğine dair işaretler

burada ne görüyorsunuz, ben kebap gördüm ilk gördüğümde

Bu yol nereye çıkacak çok merak ediyorum


yollar süper, tam enduroluk, bu arada bu yol e5 e çıkıyo, sıkıntı yok

bu arada Sakarya nın kuzeyinden Karasu tarafına gidiyorum ve sakarya nehrini görünce hemen bi toprak yola sapıyorum

Klasik poz

yollar harika


nehir kenarına iyice yaklaşıyorum, biraz mola

filmlerde tarzanın aaaaaa diye bağırdığı sahnelerde tuttuğu sarmaşık böyle bişey olsa gerek

Acayip sağlam

Bu da Sakarya nehrimiz


Tarlada tek başına


yola devam, yol süper, basıyorum gaza

Bu foto da güzel oldu

Bu kavaklıklardan bi dünya var buralarda





Buraya bittim, harika biyer, manzaraya bakarmısınız, yerler çim, ağaçlıklar felan, ışık süper, gel keyfim gel

Bu foto da çok gizemli oldu

Manzaralar süper de bu yol git git bitmiyo, nehrin diğer tarafına geçip E5 e çıkacak bi yol bulmam lazım
hava da kararıyor, akşama kalmak istemiyorum

evet nihayet buluyorum, ama buraya gelinceye kadar bayağı bi yollardan geçtim

Bu yol beni götürecek

geçenlerde yapmış olduğum gezideki bi yerden geçiyorum, tam burada göl vardı , ama şimdi yok, o kadar su nereye gitti

Bu ağaçlar dikkatimi çekiyor
Bu ağaçlar yanlış hatırlamıyosam üzerinde "1990 sensinde 236 yaşındaydı" yazıyordu, soru : o halde şimdi kaç yaşında

Son düzenleme: