- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar. Sorum şu. Kısa bir süre önce yarım motor yaptırdım ( sekmanlar, sübab keçeleri).
Motor çok güzel çalışıyor sorun yok, fakat sadece ama sadece kesicide beyaz duman atıyor ve yağ eksiltiyor. Onun haricinde hiçbir ama hiçbir devirde yağ eksiltme yok.
Kesicide yağ yakmadığı zamanlar yağ çubuğunda da eksilme yok.
Bu büyük bela açarmı başıma. Cevaplar için teşekkürler.
Not: sadece deneme amaçlı çok kısa süreler kesiciye soktum, normalde öyle gezen birisi değilim.
Motor çok güzel çalışıyor sorun yok, fakat sadece ama sadece kesicide beyaz duman atıyor ve yağ eksiltiyor. Onun haricinde hiçbir ama hiçbir devirde yağ eksiltme yok.
Kesicide yağ yakmadığı zamanlar yağ çubuğunda da eksilme yok.
Bu büyük bela açarmı başıma. Cevaplar için teşekkürler.
Not: sadece deneme amaçlı çok kısa süreler kesiciye soktum, normalde öyle gezen birisi değilim.