Aynini dusundum.
Ayrica, motosiklet.net yazarak girdigi sitede ve TDK'ya bile hata isnad ederek motorsiklet diye israr etmek...
Forum sahipleri de ogrensin iste ( @eskiden Tubiş vardi, onun "motoRsiklet değil, motosiklet" bir basligi mevcuttu. Simdi teldeyim diye bulamiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:11 ----------
Kahramanmaras..
Az once Kahramanmarasla ilgili uzunca bir yazi yazdim ama, halki ayrimciloga tesvik vs diye sildim geri..
10 yila yakinfir iclerindeyim.
Inatlasmayin, Kahpe Fransizlar bile basa cikamadi, siz mi cikicaksiniz?
Neticede burasi onuncu köy!
Edit: " motoRsiklet falan kullaniyorum" derken "falan"dan kastiniz nedir Ede'm?
Umarim en kisa zamanda baslarsiniz da biz de keyifle okur ve tecrubeleniriz