kalyo Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 349 18 Haz 2008 #21 sanırım fazLa amatörce oLdu ama anLamıyorum pek chooper LArdan..
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 18 Haz 2008 #22 Harika millet costu , bakiyorum birden herkez custom chopper ci oldunuz. :mrgreen: Ben bir siyah sever olarak yine ayni tonlardayim
Harika millet costu , bakiyorum birden herkez custom chopper ci oldunuz. :mrgreen: Ben bir siyah sever olarak yine ayni tonlardayim
Khutuck Katılım 27 Ara 2005 Mesajlar 5,149 18 Haz 2008 #24 Çin malı çapırcıya çevirmişiniz ortamı :mrgreen: Bu da benden: Son düzenleme: 18 Haz 2008
zenon Katılım 31 May 2007 Mesajlar 3,081 18 Haz 2008 #25 Gercekten güzel site bende yaptım ama sonradan biraz degistirmek istedim keske daha sonra degiştirme olanagı verselermiş.
Gercekten güzel site bende yaptım ama sonradan biraz degistirmek istedim keske daha sonra degiştirme olanagı verselermiş.
ozzy73 Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 1,027 Motosikleti Dl650vstorm 18 Haz 2008 #27 çok güzel bi uğraş oldu benim için ..aha bu da benim chooper. nasıl dizayn ama :queen:
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 18 Haz 2008 #29 yok kardeşim custom ya da chopper beni sarmıyo ama görüntü olarak harika iş çıkarmışsınız. tebrik etmek lazım
yok kardeşim custom ya da chopper beni sarmıyo ama görüntü olarak harika iş çıkarmışsınız. tebrik etmek lazım
rafel Katılım 25 Eki 2007 Mesajlar 629 18 Haz 2008 #30 06bluedragger' Alıntı: konu dışına acılmalıydı..:cat: Genişletmek için tıkla ... ne yanı buraya acınca ne oluyor forum mu cökuyor elıne saglık guzel bır paylasım
06bluedragger' Alıntı: konu dışına acılmalıydı..:cat: Genişletmek için tıkla ... ne yanı buraya acınca ne oluyor forum mu cökuyor elıne saglık guzel bır paylasım
Rigel Katılım 31 Eki 2005 Mesajlar 1,618 18 Haz 2008 #33 Ertek'inki güzel olmuş. Ben de yaptım ama 5 para etmez...
Rigel Katılım 31 Eki 2005 Mesajlar 1,618 18 Haz 2008 #35 Bu daha da güzel olmuş. Yeteneklisin ha Ertekin...
ZAMANSZ Katılım 7 May 2008 Mesajlar 112 18 Haz 2008 Konu Yazar #36 arkadaşlar bilseydm bukadar çok sevicenizi çok daha önce paylaşırdım bi consept bulalim bariii ona göre bi yarişma ossun ona göre yapip atalim
arkadaşlar bilseydm bukadar çok sevicenizi çok daha önce paylaşırdım bi consept bulalim bariii ona göre bi yarişma ossun ona göre yapip atalim
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 18 Haz 2008 #37 Rigel' Alıntı: Bu daha da güzel olmuş. Yeteneklisin ha Ertekin... Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim... buna yetenek denir mi bilmem adamlar yapmış ben seçiyorum sadece Görkem'inkileri beğendim bende ilk sayfada... Güzel site yapmışlar SS ve naked içinde olsa keşke :cherry:
Rigel' Alıntı: Bu daha da güzel olmuş. Yeteneklisin ha Ertekin... Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim... buna yetenek denir mi bilmem adamlar yapmış ben seçiyorum sadece Görkem'inkileri beğendim bende ilk sayfada... Güzel site yapmışlar SS ve naked içinde olsa keşke :cherry:
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 19 Haz 2008 #39 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. rafel' Alıntı: ne yanı buraya acınca ne oluyor forum mu cökuyor elıne saglık guzel bır paylasım Genişletmek için tıkla ... oyundur bilmem nedir bu gibi topicler..:fftp::
rafel' Alıntı: ne yanı buraya acınca ne oluyor forum mu cökuyor elıne saglık guzel bır paylasım Genişletmek için tıkla ... oyundur bilmem nedir bu gibi topicler..:fftp::