Kenan Sofuoğlu'nun sağ ayağına 4 vida takıldı.

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
vida kötü be bende 3 tane var şaftım kaydı
bu adamın işi gerçekten zor
büyük geçmiş olsun
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
İlkay abi yazik günah bu adama ya.
Bu kadar hayati tehlikeler atlatmasina ragmen, ülkesi tarafindan hiç bir destek görmemesi ne kadar üzücü :pale:
Bugün ''Vatandaşlıktan çıkıyorum'' demiş olsa, bütün avrupa gel benim vatandaşım ol diye kapısına dizilir. :pr:

Kenan bir tek başarılı olan Türk değil ki yardım görmeyen ?

Ben buna pek anlam veremiyorum. Tamam destek görmüyor evet ama bu ona engel değil ve olmamalı da. Destek görmeden şampiyon dahi olabiliyorsa daha da iyisini yapabilir bence.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Kenanın destek görmediğini iddia edenler...

Kanıtınız var mı?

Bildiğim kadarıyla TMF yarışması için CIP takımına ciddi bir para ödüyor. Ayrtıca Kenana da para ödüyor. Spor Toto da sponsoru yapıldı yanlış bilmiyorsam. Gelecek sene Gresini de yarışmak için de 500 bin avro isteniyor. Bu parayı da devlet versin diyor Kenan.

Açıkcası toplam bütçeyi devletin Kenan yerine genç yarışmacılar için harcaması bence daha doğru olur. Kenanın da devlete sığınmak yerine özel sektörden sponsor bulmaya odaklanması daha mantıklı geliyor bana. Tüm dünyada üst düzey yarışmacıların asıl sponsorları devlet değil özel sektördür çünkü.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Kenan Sofuoğlu Motor sporlarında Türk bir sporcunun ulaşabileceği en üst yere gelmiş ve 2 Dünya şampiyonluğu kazanmıştır. Motor sporları ülkemizde popüler olmamasına rağmen yurt dışında çok popüler. Özellikle İtalya ve İspanya başta olmak üzere birçok ülkede büyük yatırımlar yapılıyor ve sporcular yetiştiriliyor. Bu yatırımlar sayesinde bir çok yarış pilotu yetişti ve motor sporları bu ülkelerin tekelinde. Kendi takımımızı kurup takımca yarışmanın hesapları yapılıyor olmalıyken Kenan Sofuoğlu yarışmasın diyenlerin olması çok üzücü.

TMF, Fransız CIP takımına 250bin euro ödedi, Spor Toto ise ülkemizi uluslararası organizasyonlarda temsil eden tüm sporculara bu desteği sağlıyor.(Kenan Sofuoğlu bu parayı almıyor) Ülkemize sağladığı reklam yanında bu paraların lafının yapılması çok komik.

Son olarak deadline Kenan yerine genç yarışmacılara harcanmalı demiş. Valentino Rossi 79 doğumlu. Max Biaggi ise 71 doğumlu ve hâlâ yarışıyorlar. Kenan 84 doğumlu daha uzun seneler yarışabilir. Tabiki gençlere de yatırım yapılmalı ama kendini kanıtlamış bir yeteneği boşvermek mantıklı değil.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Kenan desteklenmesin demiyorum ki?

Sadece İngiliz ve İspanyol v.b. federasyonların yaptığı gibi yarışçı yetiştirecek alanlara yatırım yapmak daha fazla Kenan gibi uluslararası düzeyde yarışabilecek gençler yaratır diyorum. Kenan gibi sporcuları ise özel sektörün desteklemesi daha mantıklı geliyor bana (şu çok konuşulan reklamımızı yapıyor detayı. Ne bileyim, Moto2 de yarışan sporcuların ülkelerini duyduğum zaman hadi kalkıp o ülkeye gideyim demiyorum hiç bir zaman. Çok subjektif bir argüman gibi geliyor bana, bu reklamın gerçekten gelir getirici boyutunu ölçmek imkansız bence) Hadi özel sektör desteklemedi diyelim THY gibi kamu şirketleri milyonlarca doları Barça, Wozniacki, Kobe gibi sporculara veriyorken benzer formül Kenan için de uygulanabilir. Ben üst çatı kamu sisteminin sporcu yetiştirmeyle daha çok ilgilenmesi ve kaynaklarını bu alana harcaması gerektiğini düşünüyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenanın destek görmediğini iddia edenler...

Kanıtınız var mı?

Kanitimiz var.
Mesela sen.:)
Bak kendin bile yazmissin.:wiinkk:

Kenan desteklenmesin demiyorum ki?

Sadece İngiliz ve İspanyol v.b. federasyonların yaptığı gibi yarışçı yetiştirecek alanlara yatırım yapmak daha fazla Kenan gibi uluslararası düzeyde yarışabilecek gençler yaratır diyorum. Kenan gibi sporcuları ise özel sektörün desteklemesi daha mantıklı geliyor bana (şu çok konuşulan reklamımızı yapıyor detayı. Ne bileyim, Moto2 de yarışan sporcuların ülkelerini duyduğum zaman hadi kalkıp o ülkeye gideyim demiyorum hiç bir zaman. Çok subjektif bir argüman gibi geliyor bana, bu reklamın gerçekten gelir getirici boyutunu ölçmek imkansız bence) Hadi özel sektör desteklemedi diyelim THY gibi kamu şirketleri milyonlarca doları Barça, Wozniacki, Kobe gibi sporculara veriyorken benzer formül Kenan için de uygulanabilir. Ben üst çatı kamu sisteminin sporcu yetiştirmeyle daha çok ilgilenmesi ve kaynaklarını bu alana harcaması gerektiğini düşünüyorum.

Sence Kenan destekleniyor olsaydi, federasyona ihtiyaci olurmuydu?
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
İyi de ben kamu zaten destekliyor, hiç destek görmediği söylemi yanlış diyorum :)

Neyse kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz, büyük ihtimal gelecek sene 500 bin avro verilecek ve Kenan Gresini de yarışacak diye tahmin ediyorum. Bu parayı keşke özel sektörden sponsorluklarla alsaydı da TMF bunun yerine yeni yarışçıların yetiştirilmesi için harcasaydı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst