Sizin öneriniz ne?
Memlekete dönüp findik mi yetistirsin?![]()
süperdi
Sizin öneriniz ne?
Memlekete dönüp findik mi yetistirsin?![]()
İlkay abi yazik günah bu adama ya.
Bu kadar hayati tehlikeler atlatmasina ragmen, ülkesi tarafindan hiç bir destek görmemesi ne kadar üzücüale:
Bugün ''Vatandaşlıktan çıkıyorum'' demiş olsa, bütün avrupa gel benim vatandaşım ol diye kapısına dizilir.r:
Kenanın destek görmediğini iddia edenler...
Kanıtınız var mı?
Kenan desteklenmesin demiyorum ki?
Sadece İngiliz ve İspanyol v.b. federasyonların yaptığı gibi yarışçı yetiştirecek alanlara yatırım yapmak daha fazla Kenan gibi uluslararası düzeyde yarışabilecek gençler yaratır diyorum. Kenan gibi sporcuları ise özel sektörün desteklemesi daha mantıklı geliyor bana (şu çok konuşulan reklamımızı yapıyor detayı. Ne bileyim, Moto2 de yarışan sporcuların ülkelerini duyduğum zaman hadi kalkıp o ülkeye gideyim demiyorum hiç bir zaman. Çok subjektif bir argüman gibi geliyor bana, bu reklamın gerçekten gelir getirici boyutunu ölçmek imkansız bence) Hadi özel sektör desteklemedi diyelim THY gibi kamu şirketleri milyonlarca doları Barça, Wozniacki, Kobe gibi sporculara veriyorken benzer formül Kenan için de uygulanabilir. Ben üst çatı kamu sisteminin sporcu yetiştirmeyle daha çok ilgilenmesi ve kaynaklarını bu alana harcaması gerektiğini düşünüyorum.