Kenan Sofuoğlu yeni sezonda takım değiştiriyor.

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
AA muhabirine açıklama yapan Sofuoğlu,katıldığı yarışlarda 3 kez dünya şampiyonluğunu kazandığını dile getirerek, "Sezon şu an çok iyi gitmiyor. Geçtiğimiz 3 yarışta üst üste motosikletimin arızalanması ile çok puan kaybım oldu. Bu sene şampiyon olma şansım yok ama ilk 3'te bitirme şansım var. Nasipse onun mücadelesini vereceğim. Sezonu bitirmeye 4 yarışım kaldı. Bu yarışları ilk 3'te bitirirsem sezonu da ilk 3'te tamamlayabiliyorum" ifadesini kullandı.

Kenan Sofuoğlu: "Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi"

Gelecek yılla ilgili anlaşmaları yapmak üzere olduğuna dikkati çeken Sofuoğlu, "İnşallah bir hafta içinde anlaşma yapacağım. Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi. Önümüzdeki yıl bu sene yaşadığım sorunları inşallah yaşamayacağım ve tekrar dünya şampiyonluğuna ulaşacağız" dedi.

Kaynak: AA
 

Ekli dosyalar

  • kenan-sofuoglu-new-team-2015.jpg
    kenan-sofuoglu-new-team-2015.jpg
    66.6 KB · Görüntüleme: 38,994
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Nihayet :)

MAHI, sanki Kenan'ı değil de diğer yarışçıları destekliyor gibiydi. Bu iyi oldu.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
superbike kenana olmaz resim sizi aldatmasın.kenan supersportta kalır ve acıklamasındada dedıgı gıbı tekrar sampıyon olurum dıyor.superbıke klasmanına gecıp tekrar sampıyon olacam demez.ayrıca benım tahmının mv agusto reparto corse veya cıa ınsurance honda takımlarından biri olacak.pata hondanın sürücüleri iyi ikiside iyi gidiyor onları değiştirecegini sanmam.mv agustoda roccoli cok iyi bir sezon cıkaramadı cluzel basarılı ve bu rekabete destek olması ıcın kenanı dusunebılırler.cıa honda ıse kennedy basarılı oluyor bazı yarıslarda ve motorda sıkıntı yok kenana daha once honda ıle yasattıgı sampıyonlugu tekrar bır honda takımıyla yasayabılır...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ten Kate'de Van der Mark şampiyon olup Superbike'a geçecek büyük ihtimal. Orada bi boşluk olacak gibi yani. Kenan'ın çok iyi takım dediği de Ten Kate olabilir, iyi takım nihayetinde :) Başka bir takımla kawasaki motorla da devam edecek olabilir.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mv Agusta gelecek sezon fabrika takimi kuruyor.
Takimin sen kur dedikleri adami taniyorum.
Ilk yaptigi is Kenan'a teklif götürmek olmustur.
Muhtemelen gelecek sezon motorlari agusta ile degistirecegiz.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst