- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
AA muhabirine açıklama yapan Sofuoğlu,katıldığı yarışlarda 3 kez dünya şampiyonluğunu kazandığını dile getirerek, "Sezon şu an çok iyi gitmiyor. Geçtiğimiz 3 yarışta üst üste motosikletimin arızalanması ile çok puan kaybım oldu. Bu sene şampiyon olma şansım yok ama ilk 3'te bitirme şansım var. Nasipse onun mücadelesini vereceğim. Sezonu bitirmeye 4 yarışım kaldı. Bu yarışları ilk 3'te bitirirsem sezonu da ilk 3'te tamamlayabiliyorum" ifadesini kullandı.
Kenan Sofuoğlu: "Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi"
Gelecek yılla ilgili anlaşmaları yapmak üzere olduğuna dikkati çeken Sofuoğlu, "İnşallah bir hafta içinde anlaşma yapacağım. Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi. Önümüzdeki yıl bu sene yaşadığım sorunları inşallah yaşamayacağım ve tekrar dünya şampiyonluğuna ulaşacağız" dedi.
Kaynak: AA
Kenan Sofuoğlu: "Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi"
Gelecek yılla ilgili anlaşmaları yapmak üzere olduğuna dikkati çeken Sofuoğlu, "İnşallah bir hafta içinde anlaşma yapacağım. Anlaşmak üzere olduğum takım çok iyi. Önümüzdeki yıl bu sene yaşadığım sorunları inşallah yaşamayacağım ve tekrar dünya şampiyonluğuna ulaşacağız" dedi.
Kaynak: AA