Kenan Sofuoglu, WSS, Australian WSBK, (Foto Galeri)

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Fotoğraflar güzel...:cat:

Tulumu böyle, tam güzel olacakmış ama bişeyler fazla gelmiş, fazla mı rekli olmuş, çok mu reklam dolmuş, ne olmuşsa...gözü rahatsızlık veren bir tarafı var. Genelde tulumlar böyle olur biliyorum ama kawasakinin o güzel yeşilini böyle görünce daha bir rahatsız oldum sanırım :bounce:

:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel kareler... Yarış anı fotoları ayrı güzel oluyor... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst