Kenan Sofuoğlu Tekrar Supersport'da !

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Kenan için hayırlısı olsun diyelim.Anladığım kadarıyla ortada deli paralar dönüyor.

Kenan'ın sponsoru Redbull değil miydi? Kenan bunca senedir yarıştığı takımlardan hiç para almadı mı? :silent:
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Kenan için hayırlısı olsun diyelim.Anladığım kadarıyla ortada deli paralar dönüyor.

Kenan'ın sponsoru Redbull değil miydi? Kenan bunca senedir yarıştığı takımlardan hiç para almadı mı? :silent:

Aynen, hemde oldukça deli para...

Redbull olayı konusunda bilgim yok ama ana sponsor olmadığı kesin.

Geçen sene yarışması gereken parayı da devlet vermişti hatırlarsanız.

Elbette Kenan para kazanıyor ama demekki yetmemiş, çünkü Kenan asıl hedefi Moto2 idi.

Bu işler için ciddi paralar gerekiyor. Bazı arkadaşların Kenan'ı yargıladığını gördüğüm için bunları yazdım.
Kenan gerçekten elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor.

Türkiye'de o kadar dev firma var. Turkcell, Avea, THY vs vs futbola, basketbola, voleybola deli paralar harcıyorlar.

Gerçekten birşeyler başarmış yarışçımız var ama kimse çıkıp gel sana sponsor olalım, ne gerekiyorsa biz karşılayacağız demiyor...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Burada en büyük gaf THY'nin olsa gerek. Elin tenisçisine, futbol takımına (Manchester United, Barcelona) 10 milyonlarca euro akıtıyorlar, Kenan'a gelince tık yok... Sermayenin ulusal olmadığının en büyük kanıtıdır. Yani o şirketleri yöneten pozisyonlrada Türk'ler var belki tamam ama sadece göstermelik, sermayelerini hep yabancılar yönetiyor. Para akışında 1-2 Türk etkin konumda olsa Türk sporcuya destek olurlardı. Küreselleşme, ulus bilincini yitirenlerin ensesine şaplağı vurup elindeki ekmeği alıyor.

"Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar." Bu vesileyle de bir 10 Kasım'ın sonunda Gazi'yi anmış olalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kenan'a gelince tık yok...

Bir tık ile moto2 de 2 tane takım kurar THY. Hayır anlamıyorum, al kenanı da, MotoGP de ortalama bir takıma sponsor ol, deki Kenan yarışacak burada. Giydir üstüne de kocaman THY li bir tulum. Reklamın alasını yaparsın. Hem daha da dikkat çekici olur, sonuçta bir türk pilota bir türk firma sponsor olunca daha bir göze batıyor. Bak burada konuşuyoruz/duyuyoruz; gresini açıklma yapıyor burası italyan bir takım, simoncellinin yerin italyan birisini istiyoruz diye. Bahsettiğim şey olsa, "bak türkler de bu işe girmiş" diyecek millet. Reklam iyi olur yani.

Kaldı ki K.Abraham ve hatırlayamadığım bir çok eski-yeni sürücü bu şekilde MotoGP de ve Moto2 de takım buluyorlar. MotoGP de THY-Kawasaki olsa nasıl olur siz düşünün. Pramac ve Xerox gibi firmalardan yada pankingo kat kat daha zengin THY...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kenan'ın bir röportajını okudum...
Kawasaki'nin teklifi 1 sene Supersport'da 1 sene de Superbike'da yarışmayı kapsıyormuş...
Sanırım MotoGP artık hayal Kenan için...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Burada en büyük gaf THY'nin olsa gerek. Elin tenisçisine, futbol takımına (Manchester United, Barcelona) 10 milyonlarca euro akıtıyorlar, Kenan'a gelince tık yok... Sermayenin ulusal olmadığının en büyük kanıtıdır. Yani o şirketleri yöneten pozisyonlrada Türk'ler var belki tamam ama sadece göstermelik, sermayelerini hep yabancılar yönetiyor. Para akışında 1-2 Türk etkin konumda olsa Türk sporcuya destek olurlardı. Küreselleşme, ulus bilincini yitirenlerin ensesine şaplağı vurup elindeki ekmeği alıyor.

"Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar." Bu vesileyle de bir 10 Kasım'ın sonunda Gazi'yi anmış olalım...

ağzınıza klavyenize sağlık böyle güzel yorumları ve düşünceleri çok nadir görüyoruz ,global sermayenin heryeri nasıl kontrol ettiğinin en güzel örneklerinden birisi olmuş
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah 2012 sezonu kenan sofuoğlu na yeniden şampiyonluğu getirir ,herşeyın hayırlısı ,
başarılar diliyorum ,
kenan sofuoğlu nu Dünya arenasında ayyıldızlı kaskıyla görmekten keyıf alıyorum keşke başka yarışcılarda cıkabılse malesef şuanda öyle bir yetenek yok ülkemızde onun için kenan a laf atmayı bıraksakta izlemekten keyıf alsak dımı motorcu arkadaşlar ,
kımse imkan yok falan sacmalığını söylemesin federasyonda her imkan var kenan sofuoğlu çok şey i değiştirdi hatta yamaha cup a giden yarışcı arkadaşlar da oldu ama sonuç alamdık ,
herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum saygılar
kenan saruhan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst