Kenan için hayırlısı olsun diyelim.Anladığım kadarıyla ortada deli paralar dönüyor.
Kenan'ın sponsoru Redbull değil miydi? Kenan bunca senedir yarıştığı takımlardan hiç para almadı mı? :silent:
Aynen, hemde oldukça deli para...
Redbull olayı konusunda bilgim yok ama ana sponsor olmadığı kesin.
Geçen sene yarışması gereken parayı da devlet vermişti hatırlarsanız.
Elbette Kenan para kazanıyor ama demekki yetmemiş, çünkü Kenan asıl hedefi Moto2 idi.
Bu işler için ciddi paralar gerekiyor. Bazı arkadaşların Kenan'ı yargıladığını gördüğüm için bunları yazdım.
Kenan gerçekten elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor.
Türkiye'de o kadar dev firma var. Turkcell, Avea, THY vs vs futbola, basketbola, voleybola deli paralar harcıyorlar.
Gerçekten birşeyler başarmış yarışçımız var ama kimse çıkıp gel sana sponsor olalım, ne gerekiyorsa biz karşılayacağız demiyor...