Kenan...ale:
belki taraflı yaklaşıyor olabilirim ama benim gördüklerimden çıkardığım öndeki kenanı sıkıştırdı kenan da fren yapmayınca böyle oldu?
Ben kenan çok hızlı girdi diye gördüm. Arkadan çarpınca öndekine kaza yaptırdı kendisi de kurtaramadı..
Kendi çizgisini koruduktan sonra hızlı olup olmaması bir şey değiştirir mi?
belki taraflı yaklaşıyor olabilirim ama benim gördüklerimden çıkardığım öndeki kenanı sıkıştırdı kenan da fren yapmayınca böyle oldu?
viraja dönemeyeceği kadar içten ve hızlı girdi. Simone hızını düşürüp,tüm dönüşlerde yapıldığı gibi, hafif dıştan içe doğru girdi viraja.. Görüntüyü yüklüyorum , netim çok kötü yüklenmedi bi türlür:
20 dk.dır bekliyorum iptal oldu yükleme.. neyse
Bence Simone önde olmanın avantajıyla her zaman olduğu gibi virajı içten kapattı ve savunmasını yaptı, Kenan da buna boyun eğerek fren mesafesini korumalı ve daha sonraki turlarda tekrar atak yapmayı denemeliydi düşünüyorum.
Video yüklenmedi, bari bi kaç ekran görüntüsü koyayım.
![]()
![]()
bu görüntü sanırım senin tezini doğruluyorale:
Ki dikkatimi bişey çekti şimdi. Kenan virajlara hızlı girip , sonralarda arka tekeri kaydırarak giriyor viraja. Bu viraja giriş öncesinde sağ ayağını açmış, yani fren üstünde değil. :silent::silent: Görüntülerde de biraz belli oluyor sanırım.
Ama zaten orada fren yapması uygun olmayabilir diye düşünüyorum. Çünkü apex'e girmek üzere o noktaya kadar çoktan fren yapmış olması gerekmez mi? Motor da hafif yatmış, o noktada yapacağı fren düşmesine sebep olmaz mı?
Evet haklısın ona dikkat etmemişim. Motor yatıkken sıkıntı olacaktır. Genelde sınır noktasında fren yapıyo kenan. Hızlı girip tekeri kaydırarak son noktada yapıyor diye öyle demiştim![]()
Ki dikkatimi bişey çekti şimdi. Kenan virajlara hızlı girip , sonralarda arka tekeri kaydırarak giriyor viraja. Bu viraja giriş öncesinde sağ ayağını açmış, yani fren üstünde değil. :silent::silent: Görüntülerde de biraz belli oluyor sanırım.