- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Peki kimin motoruyla yarışmıştı hatırlıyormusun ?... :bounce:
Merak ettim, kimin ?? :silent:
Peki kimin motoruyla yarışmıştı hatırlıyormusun ?... :bounce:
Kim o arkadaslar?Burada sonuncu başlayıp sonuncu bitiren yarışmacılarımızı öven kişilerin başka topic'lerde 3 kez dünya şampiyonu olmuş Kenan'ı yerden yere vurmaları ne kadar ironik...
.
Helal olsun Kenan, gururumuzsun. Allah yolunu açık etsin, kem gözlerden korusun
WildCard ile yarışan Türk yarışçılar sonunculuğu kimselere kaptırmamışlar. Ki bu adamlar Türkiye şampiyonları...
İnsan en azından birkaç tanesini geçer yahu
Bu tablo Kenan'ın ne kadar üstün bir yarışçı olduğunu birkez daha gösteriyor.