Kenan Sofuoğlu Casper Reklamlarında

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
arkadaslar aklıma takılan bır sey var kenan'ın kaskında BAHATTIN yazıyor bu ne anlama gelıyor bılen var mı?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Trafik kazasında vefat eden abisinin ismi.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
gun gelcek benimde reklam filmimi cekecekler,az kaldi :)
paylasim icin tesekkurler :cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Reklam güzel olmuş aslında ben beğendim. DCRnin söylediklerinide göz önünde bulundurursak Kenanın ve motosikletin olduğu her sahne güzel... :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR
Merhaba reklam süper ses getirdi dışardan gözlemlediğim kadarıyla herkes
kenan sofuoğlunu tanıma fırsatı oldu ve ülkemizde motosıklet in artık biryerlerde farkedileceğine eminim
burdan casper bilgisayar a teşekkür etmek isterim ,
saygılar
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
hele şükür bi firma kenan abiye sponsor oldu gerçi tam olarak bilmiyorum ama reklemlaraa çıktığına göre sponsorlukta olabilir olsun artık kenan sofuoğlunu dünyada tanımayan kalmıcak yakında fakat türkiyede hala tanımayan ne yaptığını bilmeyen insanlar var.gerçi adettendir önce şampiyon olacaksın bu ülkede sonra sahiplenileceksin kimsa şampiyon yetiştirmeyi düşünmüyor.. kenan abiye cbr 1000 rr ile başarılar
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reklam a devam
güncel tutmamız gerektiğini düşünüyorum
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Kenan Sofuoğlu'nu tanımayan birçok insan var.
Bu reklam hem Kenan'a, hem bize, hem de Türk Halkı'na ilaç gibi gelecektir.
Başarılı bir çalışma. Teşekkürler..
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
arkadaslar aklıma takılan bır sey var kenan'ın kaskında BAHATTIN yazıyor bu ne anlama gelıyor bılen var mı?

kenan abinin en büyük abisi.senesini tam hatırlamıyorum ama vefat etmiş..bildiğim kadarıyla kenanın bu noktaya gelmesinde en çok katkısı olan insan hatta arabasını bile satmıştı yanılmıyosam..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
kenan abinin en büyük abisi.senesini tam hatırlamıyorum ama vefat etmiş..bildiğim kadarıyla kenanın bu noktaya gelmesinde en çok katkısı olan insan hatta arabasını bile satmıştı yanılmıyosam..

reklamda arai kaskı yere atması, daha cok hırslanması bile gururdan gozlerimi yasartırken, abisinin vefatını simdi sizlerden ogrendigimde içim parçalandı.
başı sağolsun, Allah sevdiklerine uzun ömürler versin..

iskenderunlu26 nın da belirttigi gibi şampiyon yetiştirmek için bütçe ayrılmıyor, hatta çoğunlukla -hele ki konu motor yarışları ise- en yakınlarımız bile manevi destek olmuyorlar. şampiyon olursan da herkes destek, herkes arkanda. Casper Computers bir adım atmış, tebrikler demek lazım gene de.

Motor sporları alanında fon yaratmak, finansman olmak da umarım bununla kalmaz. İki teker severler olarak elbette minnettarız, ama yetmez tabi, destegin buyumesi şart. Şampiyonları yetiştirmek şart. Kenan Sofuoğlu' nun eğitmenlik yapacağı bir motor sporları okulu da acılsa çok guzel olur mesela?? Sponsorlar dusunsunler.. :) Bence coktan dusunmeye baslamışlardır da. Fakat, kişisel görüşüm: Kenan Sofuoğlu bu tür bir işe kariyerine veda ederken başlamalı. Eğitim işi kendisini yarış antrenmanlarından alıkoyabilir. Cünkü talep çok olur:) Allak korusun, kendi antrenmanları aksar falan.. aman!!

son olarak, şampiyonumuz da inşallah her zaman destek bulur:) milyonlarca kişi onunla gurur duyuyor...

bu da 4 ay once youtube a eklenmiş bir videosu.. bu asamaya gelene kadar yasadıklarını kısaca anlatıyor. daha once verildiyse, uyarın, silivereyim:)

[YT]PnT_tWzGpZQ[/YT]

ona destek olan isviçreli türk iş adamını takdir ettim(vidyoda Kenan Sofuoğlu anlatıyor). ahanda buraya yazıyom, benim de param olsa, ben de Türk sporuna destek olurdum.. sadece motor sporlarında değil yani, herhangi bir branşta.. yetenek çok, para yok:((
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Tororosso ne anlama geliyor:silent:Bi yerden çıkartıcam bu tororosso nickini ama emin olayım dedim...Msn adresi gibi hani bi yerden tanıdık geldi de:silent:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tororosso ne anlama geliyor:silent:Bi yerden çıkartıcam bu tororosso nickini ama emin olayım dedim...Msn adresi gibi hani bi yerden tanıdık geldi de:silent:

kardeş tororosso nilkim redbull f1 takımın diğer takımı
nilk olarak kullandım kırmızı boğa anlamına geliyor
birçok yerdede nilkim tororosso07 olarakta kullandığım oluyor fakat tororosso nilkini kullanan çok kişivar karıştırlmak istemem.saygılar

ayrıca son bomba haber Kenan sofuoğlu kardeşimle dünyaptığım telefon konuşmasında yenibir reklam cekimlerine başlamış
inşallah güzel bir çalışmayla yeniden tv ye cıkar başarılar diliyorum.
kenan 53
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst