- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,978
Şaşıracak bir şey yok. İnançları gereği patlatmıyor.
Ama bakarsın ileride "bir mahkeme" kararı ile zorla patlattırılabilir :cherry:
Ne o mahkeme kararlarına alerjin mi var? Türkiye Cumhuriyeti sosyal hukuk devleti olduğuna göre mahkeme kararlarına herkes saygı duymalı, bu anayasanın gereği.
Şampanya içip içmeme konusuna gelirsek.Ben niye içmiyor demedim.Niye patlatmıyor dedim.Bir arkadaş da asıl önemli olan bu değil demiş.Ben ortalığı bulandırmaya çalışmıyorum, ama orada Türkiye'yi seni ve beni temsil ediyor.Bazı insanlar hazlihazırda Türkiye karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar kanısında zaten, Kenan'ın bu yönde bir izlenim uyandırması ihtimali beni(ve aklı başında olan herkesi) rahatsız etmeli diye düşünüyorum.