Kenan Sofuoğlu Birinciliğe Doymuyor - Supersport Monza

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şaşıracak bir şey yok. İnançları gereği patlatmıyor.

Ama bakarsın ileride "bir mahkeme" kararı ile zorla patlattırılabilir :cherry:

Ne o mahkeme kararlarına alerjin mi var? Türkiye Cumhuriyeti sosyal hukuk devleti olduğuna göre mahkeme kararlarına herkes saygı duymalı, bu anayasanın gereği.

Şampanya içip içmeme konusuna gelirsek.Ben niye içmiyor demedim.Niye patlatmıyor dedim.Bir arkadaş da asıl önemli olan bu değil demiş.Ben ortalığı bulandırmaya çalışmıyorum, ama orada Türkiye'yi seni ve beni temsil ediyor.Bazı insanlar hazlihazırda Türkiye karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar kanısında zaten, Kenan'ın bu yönde bir izlenim uyandırması ihtimali beni(ve aklı başında olan herkesi) rahatsız etmeli diye düşünüyorum.
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Ne o mahkeme kararlarına alerjin mi var? Türkiye Cumhuriyeti sosyal hukuk devleti olduğuna göre mahkeme kararlarına herkes saygı duymalı, bu anayasanın gereği.

Şampanya içip içmeme konusuna gelirsek.Ben niye içmiyor demedim.Niye patlatmıyor dedim.Bir arkadaş da asıl önemli olan bu değil demiş.Ben ortalığı bulandırmaya çalışmıyorum, ama orada Türkiye'yi seni ve beni temsil ediyor.Bazı insanlar hazlihazırda Türkiye karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar kanısında zaten, Kenan'ın bu yönde bir izlenim uyandırması ihtimali beni(ve aklı başında olan herkesi) rahatsız etmeli diye düşünüyorum.

topiği konu dışına çekmeye gerek yok, adam bişeyler başarmış . bizde tebrik ediyoruz. kenanın neye inandığı ne yediği, nede içtiği bizi ilgilendirmez. ben kenanın bizi gayet güzel temsil ettiğine inanıyorum bugüne kadar hiç bir kötü sözü ve danranışını görmedim. ne zaman kazansa elinde türk bayrağı tur atıyor. ister içki içer ister içmez onu sorgulamak bize kalmaz. türkiyede böyle sporcu çıkması gerçekten zor. bizim birbirimize köstek değil destek olmamız gerek.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Ne o mahkeme kararlarına alerjin mi var? Türkiye Cumhuriyeti sosyal hukuk devleti olduğuna göre mahkeme kararlarına herkes saygı duymalı, bu anayasanın gereği.

Şampanya içip içmeme konusuna gelirsek.Ben niye içmiyor demedim.Niye patlatmıyor dedim.Bir arkadaş da asıl önemli olan bu değil demiş.Ben ortalığı bulandırmaya çalışmıyorum, ama orada Türkiye'yi seni ve beni temsil ediyor.Bazı insanlar hazlihazırda Türkiye karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar kanısında zaten, Kenan'ın bu yönde bir izlenim uyandırması ihtimali beni(ve aklı başında olan herkesi) rahatsız etmeli diye düşünüyorum.

Benim mahkeme kararlarına alerjim yok. Daha ziyade bu motosiklet forumunda her fırsatta sürekli ideolojik mesajlar verenlere alerjim var.

Ben haftanın 6 günü, yılın da 11 ayı alkol kullanıyorum. Ama alkol kullanmayanların da bu haklarına saygı duyuyorum, özellikle de bu milleti gururlandıran insanlarınkine...

Son sözüm de şu, beni orada çalan milli marş ve dalgalanan bayrak ilgilendirir. Bazı dejenere insanların Kenan şampanya patlatmıyor diye ne düşündüğü değil. Kimin aklı başında kimin değil konusu da bu noktada ortaya çıkar zaten.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Buna dejenere olmak değil ince düşünmek denir.Anlaşılan yabancıların Türkiye'yi nasıl gördüğü umurunda değil veya Türkiye'nin İran gibi görülmesini kendine yedirebiliyorsun veya böylesi hoşuna gidiyor.

Ayrıca Atatürkçü'lük ideoloji falan değil, bu ülkenin kuruluş felsefesi.Atatürkçü'lüğün ideoloji olduğu sizin iddianız.Beni belli bir görüşe saplanmış bir fanatik gibi gösterme çabanız da gerçekten kayda değer.Ama şaşırmıyorum, çünkü Anamıza sövenlere tepki gösterdiğimde de bana karşı aynı tavır içine girmiştiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bu forumda Kenan ile ilgili açılan tüm başlıklarda, onun başarısına gölge düşürmeye çalışan bir tek sen varsın ! Taktın. Vay efendim niye şampanya patlatmamış ! Daha önce de kaskına takmıştın. Destekliyor gibi gözüküp, sürekli iğneliyorsun.

Sonra da gelmiş bu olayı yok Atatürkçü olmak ile yok yabancıların bizi İran gibi gördüklerini iddia ederek örtbas etmeye çalışıyorsun.

Ben dünyanın 6 ülkesi ile iş yapıyorum ve sürekli çeşitli yabancılar ile temas halindeyim. Merak etme kimse bizi çarşaflı görmüyor.

Sahip olduğun ve sık sık pazarladağın ideolojiyi de Atatürk kelimesinin arkasına sığınarak saklamaya çalışma !
Ne yani ? Atatürkçülük Kenan'ın şampanya patlatmasını mı gerektiriyor ? Senin anladığın bu mu ?

Benim söylediğim şu : istediğin gibi düşünebilirsin, saygı duyarım. Ancak bir motosiklet sitesinde ideoloji pazarlayamazsın ! Yazdığın yazılara ve açtığın (kilitlenen) başlıklara bakan herkes görür senin bu hallerini.

Daha önce de bu işleri yaparken siteden atıldın, sonra rica minnet geri geldin. Herhalde ben atmadım seni...

Yeter artık bu başlığı daha fazla kirletme ve Kenan ile ilgili takıntılarından vazgeç ! Elimizde bir tek o var. Merak etme Atatürk gençliğini en güzel o temsil ediyor. Her yarışta başka bayrakları arkada bırakıp, millete toz yutturuyor.
Sırf dinine bağlı olması seni rahatsız ediyor diye şampanya patlatmak gibi bir mecburiyeti yok !

Not: Kenan konusunda bu sana son cevabım.
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Bu forumda Kenan ile ilgili açılan tüm başlıklarda, onun başarısına gölge düşürmeye çalışan bir tek sen varsın ! Taktın. Vay efendim niye şampanya patlatmamış ! Daha önce de kaskına takmıştın. Destekliyor gibi gözüküp, sürekli iğneliyorsun.

Sonra da gelmiş bu olayı yok Atatürkçü olmak ile yok yabancıların bizi İran gibi gördüklerini iddia ederek örtbas etmeye çalışıyorsun.

Ben dünyanın 6 ülkesi ile iş yapıyorum ve sürekli çeşitli yabancılar ile temas halindeyim. Merak etme kimse bizi çarşaflı görmüyor.

Sahip olduğun ve sık sık pazarladağın ideolojiyi de Atatürk kelimesinin arkasına sığınarak saklamaya çalışma !
Ne yani ? Atatürkçülük Kenan'ın şampanya patlatmasını mı gerektiriyor ? Senin anladığın bu mu ?

Benim söylediğim şu : istediğin gibi düşünebilirsin, saygı duyarım. Ancak bir motosiklet sitesinde ideoloji pazarlayamazsın ! Yazdığın yazılara ve açtığın (kilitlenen) başlıklara bakan herkes görür senin bu hallerini.

Daha önce de bu işleri yaparken siteden atıldın, sonra rica minnet geri geldin. Herhalde ben atmadım seni...

Yeter artık bu başlığı daha fazla kirletme ve Kenan ile ilgili takıntılarından vazgeç ! Elimizde bir tek o var. Merak etme Atatürk gençliğini en güzel o temsil ediyor. Her yarışta başka bayrakları arkada bırakıp, millete toz yutturuyor.
Sırf dinine bağlı olması seni rahatsız ediyor diye şampanya patlatmak gibi bir mecburiyeti yok !

Not: Kenan konusunda bu sana son cevabım.


::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn

çok güzel yazmışsın bu yazı başka bişey eklenmez.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kenan Sofuoglu Monza 2007 SuperSport
[YT]PLQEHqRPqYo[/YT]​
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bravo, hala ideoloji diyorsun, hala bana fanatik muamelesi yapıyorsun.Ders kitaplarından Atatürk'ün çıkarılmaya çalıştığı bir zamanda koysana Atatürk amblemi kaskının arkasına? Tokat gibi bir cevaptır bu Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlarına !

Şaibe var.Yeşil bayrak açtılar, "Benim alakam yok, sonra bana ulaşıp özür dilediler" dedi.İyi çok güzel,İçmize su serpti.

Şaibe var.Adam şampanya patlatmıyor, siz "içmiyor adam inancı böyle" diyorsunuz.Ben herkesin inancına saygılıyım.İnançtan önce bir defa adam "ben sprocuyum içmem der" olur biter.

Şaibe var.Kaskının arkasında Fatih amblemi nedir?Hadi Fatih'i yuttuk diyelim, onun solundaki 3 beyaz hilalli YEŞİL sancak ne? Ne yani, küçücük bir detay deyip es mi geçeceğiz?

Bu forumda Kenan ile ilgili açılan tüm başlıklarda, onun başarısına gölge düşürmeye çalışan bir tek sen varsın !

Kenan'ın bütün yarışlarını seyrediyorsam, yabancı sitelerde millet ilglilenmezken sırf Kenan var diye süperspor serisi sonuçlarını atıyorsam, O'nu sonuna kadar yürekten destekliyorsam buna O'nun başarısına gölge düşürmeye çalışmak denmez.Ama hakkını vermeliyim, muhteşem demogoji yapıyorsun, politikacı olmalıymışsın.

Beni fanatik gibi göstermeye çalışman bitti bir de "Aramızda bir tek sen varsın" diyerek hizipçi gibi de göstermeye çalışıyorsun.

Ama işin aslı Kenan'la ilgili gerçeği gören bir tek ben varım, çok yazık.Ne yapalım artık kendimizi kandırıp seyredeceğiz Türkiye'nin gururu diye, daha önceki yarışlarda olduğu gibi...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Shrieker ne yapalım peki, bize ve Kenan'a tavsiyen nedir.

Yarışacaksa şampanya patlatsın ve kaskının arkasından Fatih'in Tuğrasını kaldırsın .

Yada yarışmasın mı???
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenannnnnnnnnnnnnnnnn
Allah yolunu acık etsin adaşım başarılar

Arkadaşlar
gururlanmamız gerekirken polemik tartışmaya negerek var
yapmamız gereken sadece destek
bunu bile yaparken bırsürü abuk subuk şeyler yapmaya gerek yok sadece destek ,
eğer ruhunuzda motorculuk varsa destek olursunuz ,
kenan ın buna ihtiyacı var sadece destek


Dostlar
beğenmeyen desteklemeyen böylesine gururlan dırıcı bır habere konuya cırkın yorumlarını yazmasın ,
kaç aydır bayrak kask konusu aldı başını gidiyo ,
sanane kardeşim adamın düşüncesi buysa seni ne ilgilendiriyor ,
adam Türkiyedeyken okadar zorlukla mucadele etti hayattta kalma mucadelesi verdi yarışmak için kapı kapı dolaştı kımse sahıp cıkmadı şimdi kenan başarılı oldu yer yerinden oynadı destek olmamız gerekirkenn
abuksabuk şeyler ,
beğenmeyen desteklemesin kardeşim bizler motosiklet camiasında ona destek olmamız gerekir
beni ilgilendiren yanı O AYYILDIZLI BAYRAĞIMI MİLLİ MARŞIMI ÇALDIRIYORSA başarılı oluyosa beni gururlandırıyo ,
okadar

teşekkür ederim kenan saruhan
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan Sofuoğlu ''Türk lisansıyla Hollanda adına yarışıyorum. Takım arkadaşlarım bana destek verilmemesini hayretle karşılıyor. Örneğin Fransız takım arkadaşım sadece kendi şehrinin numarasını olan 16'yı kullandığı için hem devletten hem de sponsorlarından destek görüyor. Avrupa'da yarışan tek Türk benim. Ben gençlere kapıyı açtım. Benden sonra dünyada mutlaka bu alanda başarılı sporcular gelecek. Benim çektiğim zorlukları kimse çekemez. Örneğin Katar'a gittik yarışlara, vizem olduğu halde Türk olduğum için beni saatlerce beklettiler. Dünyada Türkleri yanlış tanıyorlar.'' diye konuştu.

Kaynak: http://www.modifiyem.com/forum/showthread.php?t=53031

Benim Kenan'a hiçbir emeğim olmadığından eleştirmem haksız, hatalı olabilir, ama herkes şapkasını önüne koyup "neden böyle?" diye düşünmeli, mücadelem bunun için.Yoksa Kenan babamın oğlu değil bana yararı/zararı yok.Bu konuda son söyleyeceğim bunlar.Hadi bakalım destekliyoruz peki.Zaten destekliyorduk da,en ufak toz kondurunca "Kenan haini" olduk millet çıldırıverdi bir anda nedense.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Kenan Sofuoğlu ''Türk lisansıyla Hollanda adına yarışıyorum. Takım arkadaşlarım bana destek verilmemesini hayretle karşılıyor. Örneğin Fransız takım arkadaşım sadece kendi şehrinin numarasını olan 16'yı kullandığı için hem devletten hem de sponsorlarından destek görüyor. Avrupa'da yarışan tek Türk benim. Ben gençlere kapıyı açtım. Benden sonra dünyada mutlaka bu alanda başarılı sporcular gelecek. Benim çektiğim zorlukları kimse çekemez. Örneğin Katar'a gittik yarışlara, vizem olduğu halde Türk olduğum için beni saatlerce beklettiler. Dünyada Türkleri yanlış tanıyorlar.'' diye konuştu.


Bu o şekilde bir yanlış anlama değil ki :) .. Kenanı bekletmeleri karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar ülkesi olduğumuz anlamına gelmez ki.. Türkleri kıskanan ülkeler çekemiyorlar konu sadece bundan ibaret ..

Kenan çok doğru bir söz söylemiş .. Gençlere kapıyı Kenan açtı ve Türk bayrağını dalgalandıran tek Türk o var yurtdışında.. Adam hiçbirşeyden destek alamıyor ki. Ülkemizde Kenana sponsor olacak bir firma çıkmadı.. Çok çeşitli zorluklara rağmen yarışmaya devam etti, yol gösteren olmadı.. Oralara kadar çabalayarak geldi.. Medya bile gereken desteği vermiyor Kenana.. Kenan birinci olurken J.Tahincinin 13.'lüğü kutlanıyor.. Var mı böyle birşey :cherry:


Bence bu tartışmalar çok gereksiz üzücü tartışmalar.. Adam Türk bayrağını dalgalandırıyor yurtdışında .. Başarısını paylaşmak,kutlamak,tebrik etmek yerine ufak detayları bu kadar incelemek herkesi kırmak neden ?
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
9
sayın(!) shrieker

yorumlarını okudum..neden yurtdışında bireysel yarışarak Türkiye yi temsil eden bir Türk ün başarılarına gölge düşürmeye çalışıyosun ve kime ne aşılıyosun! artık yorumların gerçekten amacını aştı!!Kenan sofuoğlu nu ve ailesini biraz tanıyan herkes onların yaşayış tarzlarıyla sadece senin gördüğün o gerçekle bir ilgisi olmadığını çok iyi bilirler..bence artık boyunu aşan şaçma düşüncelerini bu siteye yansıtma..sanıyorum aslında farklı amaçları olan sensin ama bunla ilgili gerçeği gören birtek ben değilim!!!

:farao::farao::farao::
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
6
yapabiliyorsan sen git yarış, şampanya patlat!!!

Niye patlatmıyor dedim.Bir arkadaş da asıl önemli olan bu değil demiş.Ben ortalığı bulandırmaya çalışmıyorum, ama orada Türkiye'yi seni ve beni temsil ediyor.Bazı insanlar hazlihazırda Türkiye karaçarşaflı çağın gerisinde yaşayanlar kanısında zaten, Kenan'ın bu yönde bir izlenim uyandırması ihtimali beni(ve aklı başında olan herkesi) rahatsız etmeli diye düşünüyorum.[/QUOTE]
shrieker'a cevabım......
siz nedense kenanın her başarısından sonra kafanıza göre yorumlar yapıp çocuğun başarısını gölgelemeye çalışıyorsunuz.amacınız ne. ne yapmaya çalışıyorsunuz.
isterseniz kenanın bir yarışına gidip, girebilirseniz kürsünün dibinde bekleyin (şayet sizi sokarlarsa) kenan size şampanyayı verip, siz patlatırsınız.bunuda yapamam diyorsunuz pazar günü körfez pistine gelip, bize kendinizi tanıtın biz orda olacağız. ben orda şampanya patlatacağım.(o şişeyi kafanızda)
not:yarışta sinanın yanında olacağız baştan 1 diye sorarsanız gösterirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan süpersin
allah yolunu açık etsin

<object width="432" height="344"><param name="movie" value="http://www.izlesene.com/player2.swf?izle=/data/videos/96/96557.flv" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#ffffff" /><embed src="http://www.izlesene.com/player2.swf?izle=/data/videos/96/96557.flv" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="432" height="344" type="application/x-shockwave-flash" /></object>
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
6
Yeter artık bu başlığı daha fazla kirletme ve Kenan ile ilgili takıntılarından vazgeç ! Elimizde bir tek o var. Merak etme Atatürk gençliğini en güzel o temsil ediyor. Her yarışta başka bayrakları arkada bırakıp, millete toz yutturuyor.
Sırf dinine bağlı olması seni rahatsız ediyor diye şampanya patlatmak gibi bir mecburiyeti yok !

Not: Kenan konusunda bu sana son cevabım.[/QUOTE]

sayın:ledo...

size kenanın dayısı olarak çok teşekkür ediyorum.ayrıca diğer kenanı destekleyen tüm motosiklet severlere de teşekkür ediyorum.
destek olmayanlarada en azından köstek olmamalarını rica ediyorum.
bu çocuğun ne zorluklarla oralara geldiğini kelimelerle ifade etmek mümkün değil.17 yaşında tek başına hiç bir yanlış yapmadan türklüğümüze ve ailesine en ufak leke getirmeden maddi sıkıntılar içinde bu başarıları sağladı.onunla gurur duyuyorum.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan kardeşimiz e
kimse dil uzatmasın yazık adama hıç viçdan yokmuya sizde adam orda ailesinden uzakta sadece başarılı olmak ve bir Türk olarak bişeyler elde etmek için orda burda yeri geliyo dışlanıyor yeri geliyor Türk olduğu için zorluklar çekiyor bırakın adamı başarsın artık
bu çirkin sataşmalar kulağına gittiğinde moralı bozulmuyacakmı yazıkdeğilmiya insaf yokmu sizde
nasıl motor cusunuz nasıl iş buya sizin motorculuğunuzdan şüphe duyarım
abuk subuk yazılarda yazmayın destek olmayan yazmasın kardeşim
git başka formda takıl
bu güzelim insanın adına açılan konuyu kirletme
bizler gercek motorcularız ve sonuna kadar Kenan kardeşimizin yanındayız ,
busene hele bi şampiyon olsun Antalyada afişi görürüsünüz
nasıl destek nasıl oluyor
yeterda adamın laz damarını attırmayın adam gibi yorumlar yazın
ayiptır.


http://www.izlesene.com/video/spor/96557/kenan_sofuoglu
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
Kenan Sofuoğlu ''Türk lisansıyla Hollanda adına yarışıyorum. Takım arkadaşlarım bana destek verilmemesini hayretle karşılıyor. Örneğin Fransız takım arkadaşım sadece kendi şehrinin numarasını olan 16'yı kullandığı için hem devletten hem de sponsorlarından destek görüyor. Avrupa'da yarışan tek Türk benim. Ben gençlere kapıyı açtım. Benden sonra dünyada mutlaka bu alanda başarılı sporcular gelecek. Benim çektiğim zorlukları kimse çekemez. Örneğin Katar'a gittik yarışlara, vizem olduğu halde Türk olduğum için beni saatlerce beklettiler. Dünyada Türkleri yanlış tanıyorlar.'' diye konuştu.

Kaynak: http://www.modifiyem.com/forum/showthread.php?t=53031

Benim Kenan'a hiçbir emeğim olmadığından eleştirmem haksız, hatalı olabilir, ama herkes şapkasını önüne koyup "neden böyle?" diye düşünmeli, mücadelem bunun için.Yoksa Kenan babamın oğlu değil bana yararı/zararı yok.Bu konuda son söyleyeceğim bunlar.Hadi bakalım destekliyoruz peki.Zaten destekliyorduk da,en ufak toz kondurunca "Kenan haini" olduk millet çıldırıverdi bir anda nedense.


bence bu arkadasım haklı ne demek istedıgını anladıgınız zaman ona hak verecegınıze inanıyorum.
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
6
Derdin ne ne varmiş anlanacak

Biz en yakınında olan kişiler anlamadıkda sizmi anladınız neyi kac kez kenanla sohbet ettin hangi fikirlerini biliyorsun namaz kılıyor şampanya patlatmamıyor şuçmu nasıl bir anlayiş bu .alman hollanlandalı takım şefleri bile saygı duyarken size ne oluyor bizimde cok sevdigimiz icki icen namaz kılmayan arkadaşlarımız herkes karşılıklı anlayış icinde .kıskananlar daha iyi şey ler başarsında biz onu alkişlayım birlikde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst