- Katılım
- 5 May 2006
- Mesajlar
- 588
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan SOFUOĞLU basında neden pek fazla yer almıyor?Kenan Sofuoğlu gibi Türkiye mizin uluslararası podyumdaki yetiştirdiği tek ve en büyük motosiklet sürücüsüne basınımız neden ilgi göstermiyor?Hiç şahit oldunuz mu bilmiyorum ben olmadım o kadar podyum birinciliğinden sonra herhangi bir spor kanalında,spor haberlerinde Kenan aibimizin başarısından söz edildiğini.Bence bu,medyanın Kenanımıza,gururumuza verdiği değerden kaynaklanıyor.Moto gp de yarışsında öyle mi haberini yapalım diyorlar acaba?Tanıyalım,tanıtalım;çünkü bizi uluslararası motosiklet arenasında temsil eden bir başka Kenan Sofuoğlu yok!tşkler...:rendeer: