Kenan Sofuoğlu 2012 ‘yi Düşünüyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Süpermoto Türkiye Şampiyonası’nda sezonun son yarışının tamamlandığını hatırlatarak, yarışta yer almasının Valencia’da gelecek hafta yapılacak şampiyona öncesinde kendisine iyi bir antrenman ortamı sağladığını söyledi.

Sakarya’daki insanların yarışlarda kendisini motosiklet üzerinde görme fırsatı bulduğunu dile getiren Sofuoğlu, “Yavaş yavaş 2012 hazırlıkları başladı. Son yarışı bitirdikten sonra inşallah yeni takım adına yarışacağız. 2012′yi daha iyi bir sezon olarak düşünüyoruz. 2011 sezonunda her şey kötü gitti. Şu anda yaptığımız çalışmalar 2012′ye hazırlık. Önümüzdeki hafta final yarışından sonra yeni anlaşılan takımın basın toplantısı yapılacak. İnşallah 2011 yılındaki başarısızlığı 2012 yılında telafi edeceğiz” diye konuştu.

Kaynak: TMF
 

Ekli dosyalar

  • kenansofuogly2012motogp.jpg
    kenansofuogly2012motogp.jpg
    71.2 KB · Görüntüleme: 8,558

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst