- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Süpermoto Türkiye Şampiyonasında sezonun son yarışının tamamlandığını hatırlatarak, yarışta yer almasının Valenciada gelecek hafta yapılacak şampiyona öncesinde kendisine iyi bir antrenman ortamı sağladığını söyledi.
Sakaryadaki insanların yarışlarda kendisini motosiklet üzerinde görme fırsatı bulduğunu dile getiren Sofuoğlu, Yavaş yavaş 2012 hazırlıkları başladı. Son yarışı bitirdikten sonra inşallah yeni takım adına yarışacağız. 2012′yi daha iyi bir sezon olarak düşünüyoruz. 2011 sezonunda her şey kötü gitti. Şu anda yaptığımız çalışmalar 2012′ye hazırlık. Önümüzdeki hafta final yarışından sonra yeni anlaşılan takımın basın toplantısı yapılacak. İnşallah 2011 yılındaki başarısızlığı 2012 yılında telafi edeceğiz diye konuştu.
Kaynak: TMF
Sakaryadaki insanların yarışlarda kendisini motosiklet üzerinde görme fırsatı bulduğunu dile getiren Sofuoğlu, Yavaş yavaş 2012 hazırlıkları başladı. Son yarışı bitirdikten sonra inşallah yeni takım adına yarışacağız. 2012′yi daha iyi bir sezon olarak düşünüyoruz. 2011 sezonunda her şey kötü gitti. Şu anda yaptığımız çalışmalar 2012′ye hazırlık. Önümüzdeki hafta final yarışından sonra yeni anlaşılan takımın basın toplantısı yapılacak. İnşallah 2011 yılındaki başarısızlığı 2012 yılında telafi edeceğiz diye konuştu.
Kaynak: TMF