Kemal Merkit'ten atak...[Dakar 2009]

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081

3 Ocak’ta Arjantin’nin başkenti Buenos Aires’den başlayan Dakar Rallisi’nde 4.. etap tamamlandı.
Patagonya topraklarındaki Jacobacci – Neuquen arasındaki özel etap parkuru 380 km olarak değiştirildi.

Bu etapda yarışmacılar kayalık ve kumlu etaplarda hem kendi psikolojilerini hem de motorlarını zorladılar. Sabahın erken saatlerinde start alan 180 motorsikletçiden 140 tanesi yarışı tamamlayabildi. Dakar rallisinde ilk kez bu kadar çok yarışmacı bu kadar kısa süre içerisinde yarış dışı kaldı.
İspanyol Marc Coma günü lider olarak tamamladı, yarışın ilk gününden beri lastik sorunu yaşayan Fransız Cyril Despres günü 2. olarak bitirerek büyük bir kayıbı kapatmış oldu.
Jim Beam Türk takımı adına 56 numara ile ülkemizi temsil eden Kutlu Torunlar zorlu etabı 05;28;56 derecesiyle etabı 72. sırada tamamlayarak genel klasmanda 55. sırayı elde etti.
Cyril Despres gibi ilk günden buyana mekanik sorunlar yaşayan Çöl Kaplanı Kemal Merkit bugünkü etapda atağa kalkarak günü 05;38;57’lik derecesiyle 83. sırada bitirirken Genel Klasmanda 139. sırayı alarak yerini üst sıralara taşımayı başardı.

4 kıta ve 49 değişik ülkeden binin üzerinde sporcunun zorlu doğa şartları, mekanik sorunları ve fiziksel kuvvetle mücadele ettikleri Dakar Rallisi’nde 5. gün Nequen – San Rafael arasında 506 km’si özel etap olmak üzere 763 km olarak gerçekleşecek. Haftanın esas testi bu parkurda görünecek. Yüksekliği 1km’yi bulan kum tepeleri, San Rafael’e olan uzun yolda pilotların çok konsantre olması gerekiyor.
2009 Dakar rallisi 9.574 km ile son yılların en uzun rotasında gerçekleşiyor. Yarış içindeki özel etap toplamı ise 5.652 km.


Dakar2009 ve Türk Jim Beam Takımı hakkında son gelişmeler için: http://www.dakarturk.com/

[not]Dakar Rallisi Gillette Fusion Phenom sponsorluğunda hergün CNN TÜRK ekranlarından yayınlanacak.

Yayın Saatleri. 2 Ocak’tan itibaren hergün.
Hafta içi: 10:25 – 18:45 – 00:15
Cumartesi: 13:45 – 17:20 – 19:45
Pazar: 13: 45 – 17:20 – 23: 45[/not]
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ilk amac zaten finish oldugu icin devam etmelerinin haberi bile mutluluk verici..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İlk 3 etapta yarış dışı kalan 51 pilot vardı, 4.günde 40 motosiklet yarışı tamamlayamadı, Kemal Merkit ilk gün ön jantında sorun yaşadı, tam işler yoluna girerken bu defa da mekanik sorunlar baş gösterdi, motoru iterek finişe ulaştı...
55 numaralı motosiklete yeni motor takıldı...
Bu kadar olay işin ciddiyetini yeterince ortaya koyuyor ki, bu zorluk ve heyecan da Dakar adının altında yatan şey zaten...

Herşeye rağmen hala finişe giden 2 pilotumuz var... Gönlümüz sizinle Jim Beam Türk Takımı...:cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Şaka Maka Adamlar Dünyanın en zor Şartlarında MotoR Sürüyor Şuanda.. Biz Hala Kış Geldi Diye motorları Sokalım garaJLara :D
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Başarılarının devamını diliyorum. İnşallah üst sıralarda bitirirsiniz. Allah yardımcınız olsunn....
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Burada Kazanmak Değil önemli Olan Bu Büyük Yarışı Tamamlayabilmek

Inşallah Bu Büyük Yarışı Tamamlayabilirler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst