Kemal Merkit'i kaybettik

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Ülkemize motosikleti sevdiren , uluslararası klasmanda da kendisini ve ülkemizi çok iyi şekilde temsil eden bir insandı . Bu kadar basit bir son ; olmamalıydı .. diyor insan bazen ama , ölümün ne zaman ve nerede geleceği hiç belli olmuyor malesef ..
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
Allah rahmet etsin
şaşmamak elde değil
Allah ailesine ve sevenlerine sabır versin
Çok üzüldüm
ah Hollandalı ah
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İnanmıyorum, Kemal Abi ölmüş olamaz.

7 ay beraber çalıştım Kemal abiyle, sonsuza dek yaşayacak kadar sağlıklı yaşayan bir insandı.

Yazamıyorum...
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Yazıcak bişe bulamıyorum. Kendisiyle fotoğraf çektirmiştim, işyerinde çalışma masama asacaktım :salut: Büyük fikirleri olan bir abimizi kaybettik :pale:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,dakar öksüz kaldı, nasıl bir şansdır yahu, ona yakışmadı bu ölüm şekli.......
yakınlarına sabır diliyorum
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
allah rahmet eylesin, mekanı cennet olur inşallah.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Çok büyük bir kayıp çok... Söyleyecek söz bulamıyorum. Yıkıldım resmen. Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
 
Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
108
Mustafa Kemal Merkit (D. 7 Haziran 1960 - 7 Eylül 2012, Meke Gölü), Türk motosiklet yarışçısı. Avusturya Lisesi'nden mezun olduktan sonra Viyana'da işletme alanında lisans eğitim yaptı. Birçok farklı motosiklet disiplininde yarışlara katıldı. 2002 yılında Dakar Rallisi'ne katılan ilk Türk pilot oldu. 2010 Dakar Rallisi'nde "servis desteği olmadan yarışanlar" kategorisinde birinci oldu, 2011 yılında aynı klasmanda ikinci oldu. 2012 yılında ise mekanik sorunlarla yarış dışı kaldı.
2012 yılında Transanatolia Ralli'sinde Meke Gölü etabının başlangıcından kısa süre sonra, yönlerini araştırmak amacıyla bir İtalyan sürücüyle birlikte yol kenarında yarış haritasına bakarken, arkadan gelen 18 yaşındaki bir Hollanda'lı sürücünün çarpması sonucu hayatını kaybetmiştir.
Çöl Kaplanı lakabına sahip olan Kemal Merkit, Türkiye'de yetişen en önemli hard enduro ve motocross yarışçılarından biridir.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Mustafa Kemal Merkit (D. 7 Haziran 1960 - 7 Eylül 2012, Meke Gölü), Türk motosiklet yarışçısı. Avusturya Lisesi'nden mezun olduktan sonra Viyana'da işletme alanında lisans eğitim yaptı. Birçok farklı motosiklet disiplininde yarışlara katıldı. 2002 yılında Dakar Rallisi'ne katılan ilk Türk pilot oldu. 2010 Dakar Rallisi'nde "servis desteği olmadan yarışanlar" kategorisinde birinci oldu, 2011 yılında aynı klasmanda ikinci oldu. 2012 yılında ise mekanik sorunlarla yarış dışı kaldı.
2012 yılında Transanatolia Ralli'sinde Meke Gölü etabının başlangıcından kısa süre sonra, yönlerini araştırmak amacıyla bir İtalyan sürücüyle birlikte yol kenarında yarış haritasına bakarken, arkadan gelen 18 yaşındaki bir Hollanda'lı sürücünün çarpması sonucu hayatını kaybetmiştir.
Çöl Kaplanı lakabına sahip olan Kemal Merkit, Türkiye'de yetişen en önemli hard enduro ve motocross yarışçılarından biridir.

Değerli bir insanı kaybettik,
Başımız sağolsun. Allah geride kalanlara sabır versin.
Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm sabah sabah. Geride kalanlara Allah sabır versin...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Kaç tane Kemal Merkit çıkar ki bu memleketten , kaybetmek bu kadar kolay olmamalıydı . Bana yaşlısın dediklerinde onu örnek gösterirdim . Adam 50 yaşında yarışıyor , biz 40 yaşında gezeriz diye söylerdim.

Hakketmedi böyle anlamsız bir ölümü , ölmek zor kalmak daha zor ailesine , sevenlerine sabır versin Allah
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yüzündeki son derece insancıl ve sıcak ifadesiyle gerçekten sevdiğim ve ilgiyle takip ettiğim biriydi. Hayatını, tırnaklarıyla kazıyarak, büyük mücadeleler vererek geldiği bir ortamda belki de hiç olmayacak bir şekilde kaybetti. Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
İnanılmaz üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Bir insanı yüz yüze tanıyıp sohbet edince ve ne kadar iyi bir insan olduğunu anlayınca insan daha çok üzülüyor. Haberi okuduğumda inanamadım, boğazım düğümlendi. Çok üzgünüm. Mekanın cennet olsun Kemal abim :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İlk duydugumda şok oldum resmen. Sen dünyanın öbür ucunda, okadar riskli durumda gaz aç sonra gel ülkene ve başka birinin hatası yüzünden...

Gerçekten çok üzüldüm. Motosiklet camiası çok degerli birini kaybetti. Başımız sagolsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst