Ülkem neden böyle.Vefasız...........Gerçek kahramanları asla onurlandıramıyor.Bir futbolcu olsaydı yer yerinden oynardı.Üstelik hiçbir futbolcu bu kadar az bir bütçe ile bu kadar başarı kazanamadı kazanamaz.Siyasetin ,rant ve sermayenin fink attığı dallara biz pirim vermeye devam ettikçe gerçek sporcularla asla kucaklaşamıyacak bu halk.Ha asgeri ücretli vatandaşımın teröre şehit düşen evladı ha bu olay.Din adına cihat vermezken, her görevi başında hakkın rahmetine kavuşana şehit mertebesini yakıştıran halk nedense bu adama şehit demiyor.Bence diğerleri şehit se bu adamda şehit dir.Cennet deki ebedi istirahat mekanına kucak dolusu sevgiler Kemal abi.