Kefkeni fark edin...

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlar bu hafta sonu ani bir kararla gece 12 de Kefke'ne gittik hafta sonunu orda gecirdik. Ne yazık ki fotograf makinemiz yoktu.:salut: ve araba ile gittik. Orda pansiyonda kaldik.
2-3 kişilik odalar 35 YTL civariydi ama daha önce kefkene- kepez- kandıra tarafına gitmemiş biri olarak sahilini Denizi hayran oldum cam gibi suyu cokta güzel kumu vardı.

Dikkatimi ceken cadır kamplarının olması pansiyonlarin olmasina karşılık hic motorlu arkadaş görmedim istanbula bu kadar yakin 1-2 saatlik bir mesefede bir yerin keş fedilmemiş olmasına çok şaşırdım.

Gitmeyen ve imkani olan arkadaşlara kesinlikle öneririm.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben de 1 ay önce fark ettim:)

70 ytl günlüğe 3 oda 1 salon dayalı döşeli daire tuttuk,3 aile gitmiştik

aile başı 23 lira günlük ücret düşüyor.

yalnız çevre esnafı misafirlere çok duygusal anlar yaşatabiliyor benden söylemesi :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
54
Abi İstanbuldan da gelen çok arkadaş var ama genelde bizim kocaeli tarafı ilgi gösteriyor.Geldiğiniz zaman haber verin atlar gelirim adam arıyom zaten motosikletli :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta ben sizi cebeci'ye bekliyorm
belki 10 yıldır gidiyorum. süper ...
tonla tatil yerine gittim ama cebeyi'de mutlu olduğum kadar hiç bi yerde mutlu olamadım ;)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Kerpe'yide atlamayın bu haftasonu ordaydım güzel bi memleket valla :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ben kefken,kerpe,şile her yıl 5-6 defa gider kamp yaparım cok güsel bir yer ama yüzme bilmiyen arkadaşlar suya kesinlikle girmesin tehlikeli sular. :)
Bu tarafa yolunuz düşerse yazın bende gazlarım :cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
bi tek kefken mi??? kefken cebeci kerpe.. o sahil tamamiylr süper hem çadır alanı çok hem de doğa güzeli.. ama karadeniz olduğu için dikkat gerekli...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
54
Ben kefken,kerpe,şile her yıl 5-6 defa gider kamp yaparım cok güsel bir yer ama yüzme bilmiyen arkadaşlar suya kesinlikle girmesin tehlikeli sular. :)
Bu tarafa yolunuz düşerse yazın bende gazlarım :cat:

Hmm. Bende sık sık oralardayım da bi seni göremedim be abicim.Bi ara gazlayalım beraber .
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ya valla ben ilkkez gittim kefkende denize gittik gecede Cebecide Hany bara gittik Cebeciyi gündüz görmedim ama deniz biraz kokuyordu o yizden pek yorum yapamıycam ama kefkenin denizini cok sevdim bilenler icin kum burgaz gibi sığ o yüzden cok sıkış tıkış olmuyor sahile yakın yerler.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
27
Kerpe

Arkadaşlar dün kerpedeydim.Yol çok güzeldi ama hafta ortası gidebilirseniz daha çok eğlenirsiniz çünkü kalabalıktan bunaldım.Kartalkayalıklarında denize giremedim.Gerçi motoru emanet edecek yerde bulamadım ama herşeye rağmen değdi.Herkese tavsiye ederim denizi sahili manzarası çok süper...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Gecen sene Kerpede bir grup toplanmış tepeden atlıyorlardı bizde izlemeye gittik küçük cocuklar bile atlıyodu gençler cok iyiyidi bizde yaparız dedik ama malesef yarı yolda kendimizi kaybettik :salut: gaza gelmiştik siz siz olun burda gaza gelmeyin


1 hafta yataktan kalkamadıkk...:queen:

http://img224.imageshack.us/img224/5788/kerpe78lz3.jpg

en tehlikeli yer burası..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pembe kayalar'ı tavsiye ederimmmm :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
usta ben sizi cebeci'ye bekliyorm
belki 10 yıldır gidiyorum. süper ...
tonla tatil yerine gittim ama cebeyi'de mutlu olduğum kadar hiç bi yerde mutlu olamadım ;)

cebecinin sahilini tek geçerim:cat:

oradan ev tutamadık doluydu.kerpe biraz daha oturmuş,lokantaları pansiyonları daha bi ciddi çalışıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lokantayla pansiyonla işim olmadığı için bilemem.
1-2 kere gitmişimdir belki kerpe'ye :)
ama gerçekten güzel yerler yaa.
insansız olduğu zamanlarını biliyorum ben oranın. feci gelişti
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Kefken, kerpe, cebeci hepsi süper sahiller, bayaa oldu gitmeyeli kefkende GÖKHAN diee bi club vardı duruyomu halaa. kefken yolu motor kullanımı için cok keyifli şiddetle tavsiye ediyorum.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Kefken, kerpe, cebeci hepsi süper sahiller, bayaa oldu gitmeyeli kefkende GÖKHAN diee bi club vardı duruyomu halaa. kefken yolu motor kullanımı için cok keyifli şiddetle tavsiye ediyorum.

Kefkende sorduk eylence yeri Cebeci ve Kerpeye yönlendirdiler demek ki yok ama yolari harbi superya ama gece dikkatli olmak lazim biz 2-3 ( gece ) gibi gittik siste vardi bir ara uzunları yalkmasak daliyorduk caliliklara :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
hem gece hem siss hemde kefkenyolu ve motorla :) cogu kimsenin cesaret edemiyeceği bi sürüş olmuş sizinki.. Tebrikler!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kefken cebeci arasındaki yol hakkında türlü hikayeler var :)
gece vakti orman yolu fln.. bi gün cebeci'den kovanağzı'na yürümüştük zifiri karanlık orman yolu. hayatımdan 50 sene gitti valla :)
bi de yazlıklarda olmazsa olmaz hikayeler vardır onun üstüne çıkmştık yola :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta ben sizi cebeci'ye bekliyorm
belki 10 yıldır gidiyorum. süper ...
tonla tatil yerine gittim ama cebeyi'de mutlu olduğum kadar hiç bi yerde mutlu olamadım ;)

benim bildiğim cebecide mezarlık var:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst