- Katılım
- 26 Şub 2010
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #1
İşe gidip gelmek için biraz gösterişli ve az yakan bir motor almaya karar verdim. İki modelde karar kıldım. Jinlun 150'lik veya Keeway Superlight 150 lik . Bütçem şu sıralar biraz sıkıntılı. 1200 civarı ayırabilirim nakit olarak. Çevrenizde motosikletini satan kimse varsa benimle [email protected] dan iletişime geçebilir. Umarım kısa zamanda iki teker üstünde aranıza katılabilirim